پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/26 15:53
اخبار حوادث
کد خبر: 17533

فوت یک نفر در حاشیه مراسم تشییع خواننده معروف | خواننده معروفی که در آتش سوخت

مسئول روابط عمومی ۱۱۵ اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک جوان در حاشیه مراسم تشییع خواننده کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج خبر داد.

محمدامین نیکویی گفت: ساعت ۱۲ و ۴۷ دقیقه یک جوان ۳۴ ساله ای در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری سجاد رزمجویی، خواننده کهگیلویه و بیوراحمدی بعلت سکته قلبی جان خود را از دست داد.

وی اظهارکرد: این جوان با سابقه بیماری قلبی در محل قبرستان سروک و در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری خواننده کهگیلویه و بویراحمدی دچار سکته قلبی شد که متاسفانه احیای قلبی موثر واقع نشد و جان باخت.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموع اورژانس یاسوج با دو دستگاه آمبولانس مراسم تشییع و خاکسپاری "سجاد رزمجویی"، خواننده کهگیلویه و بویراحمد را پوشش دادند.

گفتنی است که این جوان به نام "فاضل پارسایی " اهل شهرستان نوراباد استان فارس بوده است .

سجاد رزمجو

علت درگذشت سجاد رزمجویی

سجاد رزمجویی خواننده سرشناس یاسوجی که چندی پیش منزل او نشت گاز دچار انفجار شد و این خواننده با سوختگی بسیار شدید همراه شد امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۰ درگذشت او که با ۸۰ درصد سوختگی در بیمارستان بستری بود به علت عفونت ناشی از سوختگی جانش را از دست داد.

سجاد رزمجو از خواننده های مطرح و سرشناس لری یاسوجی بوده که در غرب کشور صحت فراوانی داشت.

بیشتر آهنگ های او به زبان یاسوجی بوده و در مراسم و مجالس عروسی به عنوان خواننده حضور پیدا می کرد.

این خواننده چهل ساله از دهه هفتاد تا به حال در عرصه خوانندگی فعالیت داشت و سوابق زیادی در زمینه خوانندگی دارد.

در روز ۱۴ آبان ۱۴۰۰ دیگر اتفاق دلخراش برای به وجود آمد و منزل وی به دلیل نشت گاز دچار آتش سوزی شد این آتش سوزی نیز گریبان او را هم گرفت با ۸۰ درصد سوختگی روانه بیمارستان شد اما بعد از گذشت ده روز بستری در بیمارستان در نهایت به علت عفونت ناشی از سوختگی جانش را از دست داد.

گفتنی است سجاد رزمجویی خواننده معروف محلی و محبوب کهگیلویه و بویراحمدی در ۱۴ آبان ماه بر اثر آتش سوزی در منزل خود دچار سوختگی شدید شدو در جهت مداوا در بیمارستان امیرالمومنین شیراز بستری بود و در نهایت ساعتی پیش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سجاد رزمجو، چهل ساله است و در طول دو دهه اخیر با خوانش آثار فولکلور بویراحمدی و بختیاری به شهرت رسیده بود و هواداران و مخاطبان زیادی در استان های غرب و جنوب غرب کشور را معطوف به هنر خود کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdagx