پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/26 15:12
قیمت بیت کوین | بیت کوین | ارز دیجیتال | رمز ارز
کد خبر: 17531

چه زمانی ریزش قیمت بیت کوین نگران کننده است؟

ریزش بیت کوین زیر ۶۰,۰۰۰ دلار نگران‌کننده نیست.درصورت اگر این ریزش به زیر ۵۰,۰۰۰ دلار، آسیب جدی به روند رشد این ارز دیجیتال وارد خواهد شد.

مت مالی، تحلیل‌گر ارشد بازار در شرکت میلر تاباک (Miller Tabak)، اخیرا در مصاحبه با یاهو فایننس عنوان کرده است که ریزش بیت کوین به زیر سطح ۶۰,۰۰۰ دلار جای نگرانی ندارد.

با این‌ حال به‌عقیده وی، ارز دیجیتال شماره یک بازار می‌تواند بیشتر از این دچار کاهش قیمت شود؛ بدون اینکه از لحاظ تکنیکال آسیبی به روند صعودی آن وارد شود.

مت مالی همچنین گفته است که درصورت ریزش بیت کوین به زیر ۵۰,۰۰۰ دلار، آسیب جدی به روند رشد این ارز دیجیتال وارد خواهد شد.

بیت کوین و اتریوم دو رمز ارز بزرگ بازار امروز نزولی بودند و با رکورد تاریخی که اخیرا به ثبت رسانده اند فاصله زیادی گرفتند.

بازار رمزارزها از روز گذشته روند نزولی شدیدی را آغاز کرد و این روند تا امروز نیز تداوم داشت. تحلیلگران بازار یکی از دلایل افت شدید بازار ارزهای دیجیتال را متاثر از به تصویب رسیدن لایحه یک تریلیون دلاری زیرساختی بایدن می دانند که بخش بزرگی از منابع مالی آن از طریق مالیات روی ارزهای دیجیتالی تامین می شود و سختگیری زیادی نسبت به رمزارزها اعمال می‌کند.بر اساس این لایحه تراکنش‌های بالای ۱۰ هزار دلار باید به سرویس درآمد داخلی گزارش داده شود.

علاوه بر این حزب کمونیست چین نیز به بهانه مسائل زیست محیطی اعلام کرد سرکوب استخراج کنندگان بزرگ رمزارزها در این کشور را تشدید خواهد کرد که این خبر نیز به نوبه خود بر افت بازار اثرگذار بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx7bd