پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/25 04:09
بهنام بانی | آهنگ بهنام بانی
کد خبر: 17483

عکس وحشتناک بهنام بانی در گشت ارشاد

بهنام بانی عکسی از گریم سریال گشت ارشاد در فضای مجازی منتشر کرد.

بهنام بانی خواننده ایرانی است . پدر بهنام بانی نوازنده آکاردئون بود. الگوی بهنام بانی ناصر عبداللهی بوده است. آهنگ علاقه خاص باعث شهرت بهنام بانی شد. در ادامه عکس بهنام بانی را مشاهده می کنید.

بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶ - دامغان) خواننده ایرانی است. وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند. 

شروع فعالیت بهنام بانی

بهنام بانی

وی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت.

از‌خواننده‌ های قدیمی، محمد اصفهانی و محمد علیزاده را دوست دارم.

مرحوم ناصر عبداللهی هم الگوی من بوده، البته من ژانرم را عوض کردم. در میان خواننده‌ های نسل جدید هم سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دوست دارم

از سن 19 سالگی از سال 85 همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد، در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه، بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت در اجتماع کوچیک را برگزار کرد.

اولین آهنگ بهنام بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد و آهنگ عاشقم کرده باعث تثبیت جایگاهی وی در حوزه موسیقی شد

کنسرت‌های بهنام بانی 

بهنام بانی

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به  تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید. پس از تهران به ترتیب در شهرهای جزیره کیش، متل قو، چالوس، رشت و ساری کنسرت برگزار گردید که در تمام کنسرت‌ها آهنگ‌های علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، عاشقم کرده، همه دنیام، بَسَمه، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای و چند ترک جدید دیگر به رهبری حامد برادران اجرا شد.

ازدواج بهنام بانی

بهنام بانی هنوز ازدواج نکرده است و می گوید فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارد.

به ازدواج فکر نکردم و قصد ادامه تحصیل دارم (با خنده) در حال حاضر هم هیچ معیاری برای ازدواج ندارم چون به آن فکر نکرده ام و درگیر موسیقی ام.

به دلیل وزن زیادش تحت نظر مربی ورزش، فعالیت می کند و در مدت کوتاهی 15 کیلو لاغر کرده است و روزی 4 ساعت ورزش می کند، می گوید معتقد است خواننده باید صداش خوب باشه تا هیکل …

سه سال پیش بود دقیقا، عروسی خواهرم بود، که من بهره برداری از سبیل کردم که این پیشنهاد از طرف یکی از دوستام بود، البته خیلی مخالفت داشتم ولی با کاراکترم جوره و خودم خیلی دوسش دارم.

درمان وسواس,درمان افسردگی,درمان مشکلات جنسیروانشناسی و مشاوره کودک و نوجوانافزابش قد,عمل افزایش قد,کوتاهی قددیگه میتونی قددلخواهت رو داشته باشی!قالی شویی,مبل شویی,پرده شوییدنبال یک قالیشویی خوب در تهران هستید؟ 

بانی موفق شد در اولین کنسرت خود در مرداد 1396 رکورد فروش بلیط در ایران را بشکند، تمامی 4100 بلیط او برای سانس های برج میلاد ظرف 15 دقیقه بفروش رفت.

بهنام بانی یکی از سنگین وزن ترین بازیکنان هنرمند در جهان است ، او که در خط حمله بازی می کند به آقای گل معروفه و طرفدار استقلال می باشد.

دوران بچگی یه تایمی دوست داشتم سگا داشتم و هر چقدر بزرگ می شدم این کنسول هم بزرگ می شد ، اتاری نداشتیم و می رفتیم خونه دوستمون بازی می کردیم.

اگر به گذشت بازگردم حتما تلاش می کنم قدر آدم هایی را که در کنارم بودند ، بیشتر بدانم.

 تک آهنگ‌ها بهنام بانی

بهنام بانی

توقع ندارم

وای دل بی قرارم (تیتراژ برنامه باغ ملی)

چه بخوای چه نخوای

اخماتو وا کن

بسمه

همه دنیام

چی بگم؟

بهنام بانی

عاشقم کرده

من یه دیوونم

علاقه خاص

زندگیمون قصه نبود

زیبای بی همتا

مرز دیونگی

بیخیال

بیا اینجا

فصل عاشقی

ای کاش

قرص قمر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3keg78