جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/29 01:00
قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو | ارز دیجیتال شیبا اینو
کد خبر: 17561

ارز دیجیتال شیبا اینو قاتل میم کوین ها

اگر شما هم در بازار ارزهای دیجیتال فعال باشید قطعا نام ارز شیبا اینو را شنیده اید.

اسم این رمز ارز برگرفته از نام یک نو سگ ژاپنی با نام شیبا اینو است به همین دلیل شباهت هایی با ارز دوج کوین دارد. همین موضوع  باعث شده خیلی ها این توکن را نسخه جدید ارز دوج کوین بدانند. در این مقاله به معرفی این میم کوین خواهیم پرداخت و تا پاسخ تمامی ابهامات شما را پیش از خرید این ارز داده باشیم.

این توکن در آگوست سال 2020 با انتشار شعار قاتل دوج کوین معرفی شد و خود را رقیب دوج کوین معرفی کرد. نماد این ارز SHIB می باشد و بر پایه بلاک چین اتریوم برپا شده است. 

توکن شیبا اولین ارزی می باشد که صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ آن را لیست کرد تا دارندگان این توکن به راحتی بتوانند آن را به سایر ارز های دیجیتال تبدیل کنند.

علی رغم اینکه  تریدرها و افراد  متعددی با سرمایه گذاری در شیبا و سایر میم کوین های موجود در مارکت سود های زیادی کسب کردند اما هنوز برخی از تحلیلگران این نوع از توکن ها را به دلیل نداشتن پشتوانه فنی  مورد انتقاد قرار می دهند.

چگونگی پیدایش ارز شیبا اینو 

این ارز در اگوست 2020 توسط فردی با نام ریوشی انجام شد. او ادعا داشت که:

• این رمز ارز، با صفر دلار هزینه آن را راه اندازی شده است.

• تیم توسعه دهنده و خالق این پروژه هیچ توکنی در اخیتار نداشته اند و پس از لیست شدن ر یونی سواپ اقدام به خرید آن نموده است.

• هیچ تبلیغات و اقدام خاصی برای ایجد محبوبیت و لیست شدن این ارز در صرافی ها صورت نگرفته است، که البته این موضوع کمی غیر منطق به نظر میرسد.

خالق این پروژه در گام اول ۵۰% از توکن‌های شیبا رو به کیف پول ویتالیک بوترین، خالق شبکه اتریوم انتقال داد. بوترین از این توکن ها برای کمک به هند استفاده کرده و مابقی را سوزانده است.

در سال 2021 توجه افراد زیادی به این ارز توجه بیشتری پیدا کردند و همزمان با لیست شدن این توکن در صرافی بایننس میزان محبوبیت آن بیشتر شد و افزایش قمیت آن نیز صورت پذیرفت.

اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در شیبا را دارید حتما این سوال برای شما مطرح شده است که کدام کیف پول را برای نگهداری شیبا مناست است؟

همانطور که اشاره شد ارز دیجیتال شیبا یک توکن ERC-20 بر پایه شبکه اتریوم است. از این روز تمامی کیف پول های که از شبکه اتریوم پشتیبانی می کنند از این توکن نیز پشتیبانی میکنند.

از جمله محبوب ترین کیف پول هایی که می توان از آنها برای مدیریت رمز ارزهای شیبا استفاده کرد عبارتند از:

• تراست والت

• کوینومی والت

• مای اتر والت

• لجر های نانو اس

• متامسک والت

نحوه خرید شیبا اینو

این رمز ارز برای اولین بار در صرافی یونی سواپ قابل خرید و فروش بود. با گذشت زمان و علاقه مندی کاربران رمز ارزها به شیبا به تدریج صرافی‌های متمرکز مانند بایننس، کوکوین و کوینکس نیز آن را برای خرید و فروش و ترید لیست کردند.

با توجه به تحریم های اعمال شده برای کاربران داخلی، ایرانیان نمی توانند با پرداخت ریالی از صرافی های خارجی رمز ارز خریداری کنند.

اما شما میتواند با استفاده از خدمات صرافی ایرانی پی 98 اقدام به خرید شیبا به صورت خودکار و با قیمت مناسب نمایید. خدمات این صرافی 24 ساعته بوده و کلیه کارتهای بانکی شبکه شتاب را نیز می پذیرد. علاه بر خدمات خرید شیبا، خرید دوج کوین، و همچنین خرید تترسریع به همراه  بیش از 400 کوین و توکن دیگر نیز در صرافی پی 98 امکان پذیر است.

سابقه پنج ساله، سرعت بالا، پشتیبانی 24 ساعته و قیمت مناسب از خدمات این صرافی ارز دیجیتال می باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو

از جمله موثر ترین موارد تحلیل فاندامنتال در خصوص افزایش قیمت ارز شیبا عبارتند از:

• لیست شدن درچ صرافی های معتبر

• توسعه پروژه و صرافی شیبا سواپ

• حمایت سرمایه گذاران بزرگ

• نقدینگی و حجم معاملات

همچنین بسیاری از وب سایتهای پیش بینی قیمت؛ آینده این ارز دیجیتال را روشن توصیف کرده اند.

WalletInvestor’s، قیمت شیبا با شیب صعودی ملایم افزایش خواهد داشت و تا در پایان پنج سال آینده به حدود ۰.۰۰۰۰۴۸ دلار می رسد.

Digitalcoinprice،قیمت این رمز ارز روند نزولی نخواهد داشت و با شیب ملایم صعودی و یا روند خنثی تا پایان شش سال آیند به 0.00003 دلار می رسد.

PickACrypto’s،آینده SHIB خوشبینانه است و پیش بینی می شود قیمت به 0.0005 دلار در سال 2022-2025 برسد.

economywatch اگر پذیرش شبکه و پیشرفت های آن ادامه دارد باشد قیمت این توکن تا سال 2025 به 0.000038 دلار می رسد.

Coin Price Forecast Center،تا اواسط سال 2020 قیمت این توکن به 0.00003182 دلار می رسد.

با این حال همانطور که اشاره شد، تمامی تریدرها و سرمایه گذاران با آینده صعودی آینده شیبا موافق نیستند. زیرا معتقدند که اگر توسعه دهندگان پروژه را رها کنند یا تبلیغات و شیلینگ توسط تاثیرگذاران بازار کریپتو برای این رمز ارز میم صورت نگیرد، احالا قیمت توکن به میزان قابل زیادی ریزش داشته باشد.

پاسخ به سوالات متداول  ارز دیجیتال شیبا اینو

چرا به ارز شیبا اینو میم کوین می گویند؟

چون این رمز ارز بیشتر جنبه سرگرمی و شوخی داشته است و به دلیل وایرال شدن در فضای رمز ارزها و شبکه‌های اجتماعی رشد کرده و محبوب شده است.

آیا شیبا همان ارز دوج کوین است؟

اگرچه به لحاظ ظاهری نماد هر دو ارز، سگ ژاپنی نژاد شیبا اینو است، اما ماهیت و کاربرد این دو رمز ارز با یکدیگر متفاوت است و قیمت و مارکت کپ آنها نیز تفاوت دارند.

چه ارتباطی بین ویتالیک بوترین و شیبا وجود دارد؟

در ابتدای پیدایش این ارز سازنده آن 50% از این ارز را به کیف پول وی انتقال دادند، اون نیز انها را صرف امور خیریه کرد و بخش اعظمی از آن را سوزاند. که این موضوع باعث افزایش قیمت شیبا نیز شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8xab