جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/23 12:24
هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال
کد خبر: 17435

پیروزی پیکانی ها مقابل ورامین

تیم والیبال پیکان تهران درهفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل تیم شهرداری ورامین به پیروزی رسید تا شکست هفته ششم مقابل گنبد را جبران کند.

در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، دو تیم پیکان تهران و شهرداری ورامین از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند و در پایان پیکان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد.

برای تیم پیکان تهران امیر حسینی، پوریا فیاضی، فرشاد اکبری، پوریا یلی، حمزه زرینی، آرمین تشکری و محمدرضا حضرت پور یاران شروع کننده بازی با هدایت پیمان اکبری بودند.

در طرف مقابل نیز، تیم شهرداری ورامین با ترکیب محمدرضا طهماسبی، بهمن جان دیده، امین نجفی، آرش تقوی، علیرضا مصلح آبادی و محمود رسولی با هدایت ساسان خداپرست شروع کنندگان بازی مقابل پیکان بودند.

دو تیم در ست نخست بازی به نسبت پایاپای و برابری داشتند. حملات خوب حمزه زرینی نقش زیادی در پیروزی تیم پیکان در ست نخست مقابل یارانه خداپرست در تیم وارمین داشت تا در نهایت این ست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود پیکانی‌ها به پایان برسد.

در ست دوم نیز پیکانی‌ها در ابتدای بازی شروع خوبی داشتند و در حالی که بازی با برتری ۱۷ بر ۱۳ پیکانی‌ها همراه بود پیمان اکبری ترکیب دوم خود را در زمین چید و در نهایت ورامین موفق شد بازی را به تساوی بکشاند که همین امر موجب شد تا بار دیگر اکبری بازیکنان اصلی خود را وارد زمین کندو این ست با برتری ۲۵ بر ۲۱ پیکان به پایان برسد.

تیم پیکان تهران، در شروع ست سوم نیز عملکرد قابل‌توجهی داشت و این تیم موفق شد با نتیجه ۲۵ بر پیروز شود تا با برتری سه‌بر صفر به استقبال هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال و رویارویی با تیم هراز آمل آماده شود.

نتایج ست شماری:

ست نخست ۲۶ بر ۲۴ به سود پیکان

ست دوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود پیکان

ست سوم: ۲۵ بر ۱۹ به سود پیکان

والیبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kegg8