پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/22 10:43
کد خبر: 17388

تساوی شاگردان گل محمدی در مقابل شهرخودرو

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدار مقدماتی، از ساعت ۱۵:۱۰ امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه کاظمی به مصاف شهرخودرو رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

پیش از شروع این بازی دوستانه، اکبر میثاقیان سرمربی و سید صالحی مدیر تیم شهر خودرو با یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و دیگر اعضای کادر فنی پرسپولیس به گفتگو و خوش و بش پرداختند.

در این بازی امیر عرب براقی، قضاوت بازی را به عهده داشت. این مسابقه در نیمه اول در شرایطی دنبال شد که تیم پرسپولیس بیشتر از تیم میهمان صاحب توپ و میدان بود و حتی می‌توانست در دقیقه 15 این بازی توسط عیسی آل کثیر به گل برسد که شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه شهر خودرو به بیرون رفت.

در دقیقه 45 پرسپولیس بعد از خطایی که در محوطه جریمه تیم میهمان روی عیسی آل کثیر اتفاق افتاد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، می‌توانست به گل برتری برسد اما ضربه کمال کامیابی‌نیا به گل ننشست و این موقعیت از دست رفت.

نیمه نخست این بازی دوستانه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم هم پرسپولیس دو، سه موقعیت خوب برای گلزنی بدست آورد که با بی‌دقتی مهاجمان و عملکرد خوب دروازه‌بان تیم میهمان، از دست رفت.

در دقیقه 70 و روی پاس عیسی آل کثیر به حامد پاکدل، این بازیکن با گلر شهر خودرو تک به تک شد اما دروازه‌بان حریف به خوبی توپ را مهار کرد.

در دقیقه 85 ارسال توپ از سمت راست دروازه شهر خودرو با ضربه سر مهدی عبدی همراه شد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف گذشت و این دیدار دوستانه در پایان بدون حضور ملی‌پوشان، با تساوی بدون گل خاتمه یافت. سیامک نعمتی هم به دلیل مصدومیت، اختصاصی تمرین کرد.

فرهاد حمیدوای مالک شهر خودرو، در خلال این بازی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و با اعضای کادر فنی پرسپولیس خوش و بش کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5y6a