پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/20 07:28
قیمت گوشی امروز | قیمت گوشی | قیمت موبایل
کد خبر: 17345

قیمت گوشی‌ امروز ( 20 آبان ) | تاثیر دلار 28 هزار تومانی بر بازار گوشی

قیمت موبایل این هفته مسیر متفاوتی با بازار ارز طی کرد و با وجود رشد نرخ دلار، فروشنده‌های موبایل به قیمت مدل‌های فعلی بازار دست نزدند.

 

قیمت گوشی امروز دچار نوسان زیای شده است. قیمت گوشی امروز به دلیل نوسان دلار افت و خیز زیادی داشته است. نوسان قیمت گوشی امروز در برخی برندهای شرکت موبایل در ایران چشمگیر بوده است. قیمت گوشی امروز را روزانه باید مرور کرد. قیمت گوشی امروز را دردر ادمه بخوانید.

قیمت گوشی امروز

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ 19 آبان جلب می‌کنیم.

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی امروز

معمولا همزمان با افزایش قیمت دلار انتظار داریم بلافاصله قیمت گوشی گران شود؛ اما این هفته به‌جز رشد ۳۰۰ هزار تومانی Poco F۳ شیائومی و جهش دو میلیون تومانی آیفون ۱۲ مینی، رشد قیمت محسوسی (حداقل بین مدل‌های پرفروش) نداشتیم. البته مورد دوم یعنی رشد قیمت دو میلیون تومانی آیفون ۱۲ مینی، یک دلیل عجیب دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم اما بد نیست بدانید این هفته آیفون ۱۲ پرو مکس (۱۲۸ گیگابایت) و گلکسی A۷۲ سامسونگ به‌ترتیب یک میلیون تومان و ۲۵۰ هزار تومان ارزان شدند.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش این سه برند را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت گوشی سامسونگ

گلکسی S۲۰ FE با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت نسبت به هفته قبل ۱۰۰ هزار تومان گران شده و الآن فروشنده‌های موبایل ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای این مدل قیمت گذاشتند.

گلکسی A۷۲ نیز ۲۵۰ هزار تومان افت قیمت پیدا کرد و حدود ۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. به جز این دو مدل، دیگر محصولات پرفروش سامسونگ تغییر قیمت محسوسی نداشتند.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی‌های شیائومی

Poco F۳ (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) بیشترین افزایش قیمت را بین محصولات شیائومی تجربه کرد و با رشد ۳۰۰ هزار تومانی ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد اما دیگر مدل‌های این برند تقریبا با همان قیمت‌های هفته قبل فروخته شدند.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی‌های آیفون

آیفون ۱۲ مینی تنها مدل آیفون است که نسبت به هفته قبل گران شده است. فروشند‌های موبایل روز پنجشنبه هفته قبل برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی ۲۳ میلیون تومان قیمت می‌گذاشتند و امروز همین گوشی را ۲۵ میلیون تومان می‌فروشند. می‌شود این موضوع را به کمیاب شدن آیفون ۱۳ مینی در بازار ارتباط داد، چون دیگر گوشی‌های اپل نه‌تنها گران نشدند بلکه آیفون ۱۲ پرو مکس با کاهش یک میلیون تومانی در بازار حضور دارد.

قیمت گوشی امروز


 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xq9ow