پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/20 02:32
قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو
کد خبر: 17337

انفجار قیمت در بازار خودرو | قیمت خودرو امروز ( 19 آبان)

روند افزایش قیمت خودرو‌های داخلی امروز چهارشنبه نوزدهم آبان ادامه پیدا کرد.

قیمت خودرو امروز با نوسان همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

قیمت خودرو امروز

 

سمند LX امروز چهارشنبه نوزدهم آبان ۲۵۸ میلیون تومان قیمت خورد و رشد پنج میلیون تومانی را نسبت به روز قبل به ثبت رساند

سمند LX و پژو پارس امروز رشد پنج میلیون تومانی را در بازار آزاد تجربه می‌کنند و به ترتیب ۲۵۸ میلیون تومان و ۳۰۵ میلیون تومان فرخته می‌شوند.

به طوری که بین محصولات سایپا ساینا دنده‌ای رشد سه میلیون تومانی را به ثبت رساند و ۱۷۲ میلیون تومان قیمت خورد. پراید هاچ بک، انواع تیبا، دنا و برخی از مدل‌های مونتاژی هم نسبت به روز قبل قیمت ببیشتری دارند.

قیمت محصولات ایران خودرو

تندر ۹۰ در روزی که بسیاری از مدل‌های داخلی ایران خودرو گران شدند، افت قیمت پنج میلیون تومانی پیدا کرد و ۳۸۰ میلیون تومان فروخته شد اما هایما S۵ و هایما S۷ به ترتیب با افزایش ۱۰ و پنج میلیون تومانی روانه بازار شدند.

قیمت خودرو امروز

قیمت محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ یا همان هاچ‌بک امروز به ۱۶۱ میلیون تومان رسید؛ هرچند گران‌ترین محصول خانواده پراید، سایپا ۱۵۱ پلاس محسوب می‌شود و برای آن ۱۷۵ میلیون تومان قیمت گذاشتند. یعنی گران‌تر از ساینا دنده ای! بین محصولات مونتاژی هم شاهد رشد قیمت ۱۰ میلیون تومانی کیا سراتو هستیم.

قیمت خودرو امروز

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8xqj