پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/19 01:53
قیمت گوشی امروز | قیمت گوشی | قیمت موبایل
کد خبر: 17298

سونامی قیمت در بازار گوشی | قیمت گوشی امروز ( 18 آبان )

قیمت گوشی‌های آیفون‌ نسل جدید روز سه‌شنبه هجدهم آبان گران شد. آیفون ۱۳ پرو ظرف ۲۴ ساعت در فروشگاه‌های آنلاین تهران دو و نیم میلیون تومان رشد قیمت پیدا کرد و نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی امروز تقریبا ۴۱ میلیون و ۴۲۵ تومان قیمت دارد. به نظر می‌رسد فعلا فقط قیمت آیفون ۱۳ و نسخه های مختلف این مدل، با روند صعودی نرخ‌ها در بازار ارز همراهی می‌کند.

قیمت گوشی امروز دچار نوسان زیای شده است. قیمت گوشی امروز به دلیل نوسان دلار افت و خیز زیادی داشته است. نوسان قیمت گوشی امروز در برخی برندهای شرکت موبایل در ایران چشمگیر بوده است. قیمت گوشی امروز را روزانه باید مرور کرد. قیمت گوشی امروز را دردر ادمه بخوانید.

قیمت گوشی امروز

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ 17آبان جلب می‌کنیم.

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی امروز

آیفون ۱۳ پرو مکس هم افزایش یک میلیون تومانی را به ثبت رساند و برای خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایت این مدل باید حدود ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بپردازید. بین مدل‌های پرفروش شیائومی امروز رشد قیمت ۱۵۰ هزار تومانی گوشی اقتصادی این برند یعنی Poco M۳ به چشم می‌آید و درمیان محصولات محبوب سامسونگ نیز به جز افت قیمت ۱۰۰ هزار تومانی گلکسی A۵۲ (نسخه ۴G) اتفاق دیگری وجود ندارد. قیمت روز گوشی‌های پرفروش این سه برند را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت گوشی سامسونگ

 

گلکسی A۵۲ نسخه ۴G امروز بیشترین تغییر قیمت را بین مدل‌های پرفروش سامسونگ تجربه کرد. نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۹ میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. دیگر مدل‌های محبوب این برند تفاوت قیمت محسوسی نسبت به روز گذشته ندارند.

قیمت گوشی امروز

 

قیمت گوشی‌های شیائومی

گوشی Poco M۳ با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت در فروشگاه‌های آنلاین تهران به طور میانگین چهار میلیون و ۷۶۵ هزار تومان ارزش دارد و برای خرید آن نسبت به دیروز باید ۱۵۰ هزار تومان بیشتر بپردازید.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی‌های آیفون

آیفون ۱۳ پرو نسخه ۱۲۸ گیگابایت ظرف یک روز دو و نیم میلیون تومان گران شد و به طرو میانگین ۴۱ میلیون و ۴۲۵ تومان ارزش دارد. دیگر مدل جدید اپل یعنی آیفون ۱۳ پرو مکس با همین میزان حافظه داخلی تقریبا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و نسبت به دیروز رشد یک میلیون تومانی را در فروشگاه‌های آنلاین به ثبت رسانده است.

قیمت گوشی امروز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qgln