پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/17 02:01
قیمت گوشی امروز | قیمت گوشی | قیمت موبایل
کد خبر: 17223

قیمت گوشی امروز (16 آبان)

قیمت گوشی امروز ( 16 آبان) منتشر شد.

قیمت گوشی امروز دچار نوسان زیای شده است. قیمت گوشی امروز به دلیل نوسان دلار افت و خیز زیادی داشته است. نوسان قیمت گوشی امروز در برخی برندهای شرکت موبایل در ایران چشمگیر بوده است. قیمت گوشی امروز را روزانه باید مرور کرد. قیمت گوشی امروز را دردر ادمه بخوانید.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ16 آبان جلب می‌کنیم.

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی سامسونگ

تاکنون مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار موبایل جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۲۰ اولترا محسوب می‌شود. اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی A۷۱ و گلکسی A۵۲ هستند که قیمت مناسبی هم دارند. اما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A۵۱ است این گوشی تلفن همراه نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A۵۰ به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار بگیرد. دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A۵۰ در مدل A۵۱ جای خود را به دوربین چهارگانه داده است و این افزایش تعداد دوربین‌ها باعث افزایش وضوح تصویربرداری شده است. این گوشی موبایل در دسته میان‌رده سامسونگ قرار گرفته و گزینه مناسب و جذابی برای خرید خواهد بود. در فهرست قیمت این محصول زیر قیمت گوشی A۵۱ سامسونگ نیز موجود است.

تاکنون گوشی‌های زیادی از سری A توسط شرکت سامسونگ تولید شده است مدل گوشی‌های سامسونگ a۳۲ جدیدترین مدل نام دارد که در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شده است.

 

قیمت گوشی

قیمت گوشی‌های شیائومی

Poco F۳ (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۱۰۰ هزار تومان گران شد و امروز برای خرید آن باید ۱۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان بپردازید. Redmi ۹T با حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت نیز همین روند را طی کرد و امروز فروشنده‌های موبایل در پایتخت ۱۰۰ هزار تومان به قیمت آن اضافه کرده اند و آن را چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان‌ می‌فروشند.

قیمت گوشی

قیمت گوشی‌های آیفون

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت امروز به طور میانگین ۱۳ میلیون ۲۰۰ هزار تومان ارزش دارد و نسبت به هفته قبل ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده است. آیفون ۱۳ پرومکس نیز حول و حوش ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و یکی از گران‌ترین گوشی‌های فعلی محسوب می‌شود.

قیمت گوشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9xla