جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/15 08:05
کد خبر: 17172

اعتیاد شدید پدرام شریفی + عکس

تصویری از گریم پدرام شریفی در فیلم خون طاهر را مشاهده می‌کنید. پر واضح است که پدرام شریفی هرگز درگیر اعتیاد نبوده و صرفاً در این فیلم در این نقش ظاهر شده است.

پدرام شریفی بازیگر جوان ایرانی است. پدرام شریفی فعالیتش را با تئاتر آغاز کرده است. پدرام شریفی مهدی هاشمی را الگوی خود می داند. تصویر گریم  پدرام شریفی  را در ادامه مشاهده می کنید.

پدرام شریفی

بیوگرافی پدرام شریفی

پدرام شریفی ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده است. او فوق دیپلم عمران است و فعالیت خود را در بازیگری با تئاتر شروع کرده است.

پدرام شریفی فعالیتش را با تئاتر شروع کرد و بسیار در تئاتر موفق بود تا اینکه در سال 1392 توسط شهرام مکری کارگردان برای بازی در فیلم ماهی و گربه انتخاب شد.

ازدواج پدرام شریفی

پدرام شریفی

پدرام شریفی یکی از بازیگران مجرد است که به گفته ی خودش هنوز قصد ازدواج ندارد و همچنین می گوید کارهای بسیاری دارد که باید آن ها را به انجام برساند.

پدرام شریفی می گوید که من چندان اهل حاشیه نیستم و به نظرم هر چقدر که حاشیه کمتری باشد، بهتر می توان رو کار تمرکز کرد.او در ادامه می گوید که به دنبال ستاره شدن در سینمای ایران نیستم، چرا که ستاره شدن شرایطی دارد که من ندارم، مثلا نمی توانم شوآف کنم یا خودم را خیلی بگیرم.

شهرت و محبوبیت پدرام شریفی

پدرام شریفی

مجموعه تلویزیونی گشت ویژه نیز نخستین سریال تلویزیونی او میباشد که در آن در نقش یک مامور پلیس به ایفای نقش پرداخته است و در کنار بازیگرانی مانند حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت و .. بازی کرده است. سریال گشت پلیس سبب شهرت و محبوبیت بیشترپدرام شریفی شد.

در سال 1394 با فیلم بادیگار به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در نقش الیاس بعنوان محافظ امنیتی کنار پرویز پرستویی بسیار خوش درخشید .او در جشنواره فیلم فجر با حضور موفق در فیلم بادیگارد ، متولد 65 و فیلم سیانور نگاه ها را به سمت خود جلب کرد 

کار در تلویزیون 

پدرام شریفی

پدرام شریفی در سال 95 با سریال گشت ویژه در نقش یک نیروی پلیس وارد قاب تلویزیون شد و 4 سال بعد با سریال سرباز دوباره در قاب تلویزیون حضور داشت.

پدرام شریفی گفته است: فیلم کوتاه های زیادی ساخته ام و جایزه هایی هم برده ام ، می خواهم بگویم که به موازات تئاتر ، سینما را هم دنبال می کردم.

پدرام شریفی بازیگر سینما و تئاتر مهدی هاشمی را الگوی خود می داند، او از همکاری اش در فیلم «سیانور» یاد می کند و این کـه چقدر زود گذشته اسـت، شریفی بازیگر مهدی هاشمی را دور از حاشیه و تنها در تلاش برای خوب بازی کردن بیان کرده اسـت.

اظهارات پدرام شریفی راجع به فعالیت هایش این چنین است:من در زمینه ی بازیگری، موفق به ساخت فیلمهای کوتاه بسیاری شده ام و جوایزی را کسب کرده ام، درواقع من به موازات تئاتر، در عرصه ی سینما هم فعالیت داشته ام. من به دنبال ستاره شدن نیستم. از نظر من، ما موقعیت ستاره شدن نداریم. برای ستاره شدن در ایران باید از معیارهایی برخوردار باشید که من هیچ یک از این معیارها را ندارم. او با وسواس فراوانی در سال ۱۳۹۸ در سریال همگناه بازی کرده است. نویسنده های داستان خانوادگی« هم گناه»، افرادی مثل محسن کیایی و علی کوچکی بوده اند که این داستان را به صورت مشترک نوشته اند.

پدرام شریفی در شبکه های خانگی

پدرام شریفی

سریال همگناه به کارگردانی مصطفی کیایی اولین تجربه پدرام شریفی در شبکه نمایش خانگی بود. او در این سریال نقش پیمان صبوری پسر فریبرز را بازی می کرد. این سریال در باره زندگی خانواده های صبوری و مشکلات آن ها بود که همگی در کار پرورش و فروش گل بودند.پدرام شریفی در این سریال با پروز پرستویی، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل، رویا تیموریان، هدیه تهرانی، محسن کیایی، افسانه چهره آزاد، روشنک گرامی و مسعود رایگان همکاری کرد.

آینده بازیگری پدرام شریفی از زبان خودش

نمی دانم ولی دوست دارم که کارهای خوب انجام دهم و در فیلم های خوبی باشم، چون اساسا از فیلم های خوب است که آدم یاد می گیرد و در فیلم های بد باید از خودت خرج کنی و چیزی به تو اضافه نمی شود.

من از یکی از کار هایی که بازی کردم راضی نبودم، البته الان هم سرم پیش خود پایین نیست، ولی دوست داشتم که آن کار در شرایط دیگری به من پیشنهاد می شد و برای مثال در صورتی که الان به من می گفتند آن فیلم را بازِی نمی کردم.

از سالی که در سینما حضور پیدا کردید، هم نقش اصلی بر عهده گرفتید هم نقش مکمل و همین . خودتان به مبحث نقش اصلی یا مکمل چگونه نگاه می کنید؟

من نقش خوب را انتخاب می کنم و تلاش دارم پیشنهادهایی را که از همه نظر درست هستند از دست ندهم و معیار من برای انتخاب همین است و باید موضوع فیلم و کارگردان کار را دوست داشته باشم و اصلا قائل به این نیستم که صرفاً نقش اصلی بازی کنم. طبیعی است که برای هر بازیگری نقش اصلی ارجحیت دارد، ولی از پیشنهاد مکمل خوب نمی گذرم به این علت که این نقش هم ممکن است روی من تاثیر بگذارد و چنانچه جنبه های مثبتش زیاد باشد، می پذیرم.

آثار سینمایی پدرام شریفی

پدرام شریفی

● بی‌ همه چیز – 1399

● شیرجه بزرگ – 1398

● بی ‌صدا حلزون – 1398

● شبی که ماه کامل شد – 1397

● سال دوم دانشکده من – 1397

● کار کثیف – 1396

● شاید عشق نبود – 1396

● هجوم – 1395

● سایه – 1394

● سیانور – 1394

● متولد 65 – 1394

● بادیگارد – 1394

● ماهی و گربه – 1392

آثار تلویزیونی 

● سرباز – 1399

● گشت ویژه – 1395 

شبکه خانگی

● می ‌خواهم زنده بمانم – 1399

● هم ‌گناه – 1398


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45azex