پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/15 05:54
کد خبر: 16635

بیوگرافی پدرام شریفی

پدرام شریفی ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده است. او فوق دیپلم عمران است و فعالیت خود را در بازیگری با تئاتر شروع کرده است.

پدرام شریفی فعالیتش را با تئاتر شروع کرد و بسیار در تئاتر موفق بود تا اینکه در سال 1392 توسط شهرام مکری کارگردان برای بازی در فیلم ماهی و گربه انتخاب شد.پدرام شریفی ازدوج نکرده و مجرد است. 

شهرت و محبوبیت پدرام شریفی

مجموعه تلویزیونی گشت ویژه نیز نخستین سریال تلویزیونی او میباشد که در آن در نقش یک مامور پلیس به ایفای نقش پرداخته است و در کنار بازیگرانی مانند حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت و ... بازی کرده است. سریال گشت پلیس سبب شهرت و محبوبیت بیشترپدرام شریفی شد.

در سال 1394 با فیلم بادیگار به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در نقش الیاس بعنوان محافظ امنیتی کنار پرویز پرستویی بسیار خوش درخشید 

او در جشنواره فیلم فجر با حضور موفق در فیلم بادیگارد ، متولد 65 و فیلم سیانور نگاه ها را به سمت خود جلب کرد 

پدرام شریفی در سال 95 با سریال گشت ویژه در نقش یک نیروی پلیس وارد قاب تلویزیون شد و 4 سال بعد با سریال سرباز دوباره در قاب تلویزیون حضور داشت.

پدرام شریفی: فیلم کوتاه های زیادی ساخته ام و جایزه هایی هم برده ام ، می خواهم بگویم که به موازات تئاتر ، سینما را هم دنبال می کردم.

پدرام شریفی

پدرام شریفی بازیگر سینما و تئاتر مهدی هاشمی را الگوی خود می داند، او از همکاری اش در فیلم «سیانور» یاد می کند و این کـه چقدر زود گذشته اسـت، شریفی بازیگر مهدی هاشمی را دور از حاشیه و تنها در تلاش برای خوب بازی کردن بیان کرده اسـت.

اظهارات پدرام شریفی راجع به فعالیت هایش این چنین است:من در زمینه ی بازیگری، موفق به ساخت فیلمهای کوتاه بسیاری شده ام و جوایزی را کسب کرده ام، درواقع من به موازات تئاتر، در عرصه ی سینما هم فعالیت داشته ام. من به دنبال ستاره شدن نیستم. از نظر من، ما موقعیت ستاره شدن نداریم. برای ستاره شدن در ایران باید از معیارهایی برخوردار باشید که من هیچ یک از این معیارها را ندارم. او با وسواس فراوانی در سال ۱۳۹۸ در سریال همگناه بازی کرده است. نویسنده های داستان خانوادگی« هم گناه»، افرادی مثل محسن کیایی و علی کوچکی بوده اند که این داستان را به صورت مشترک نوشته اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kewrq