پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/16 02:20
قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو
کد خبر: 17181

افزایش قیمت خودرو در ابتدای هفته | قیمت خودرو امروز (15 آبان 1400)

در بازار آزاد امروز (15 آبان 1400 )پژو ۲۰۷ دنده‌ای چهار میلیون تومان، سمند EF۷ دوگانه سوز و تیبا صندوقدار سه میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ دو و تیبا هاچ‌بک دو میلیون تومان نسبت به هفته قبل رشد قیمت دارند.

قیمت خودرو امروز با نوسان همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

بسیاری از خودرو‌های داخلی ایران خودرو و سایپا در اولین روز هفته، بین یک تا سه میلیون تومان رشد قیمت دارند. سمند EF۷ دوگانه سوز و تیبا صندوقدار هر کدام سه میلیون تومان نسبت به هفته قبل قیمت بیشتری دارند و به ترتیب ۲۸۸ میلیون تومان و ۱۵۵ میلیون تومان قیمت خوردند. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ دو و تیبا هاچ بک نیز دو میلیون تومان گران شدند. بین محصولات مونتاژی این دو کارخانه هم سوزوکی ویتارا اتوماتیک با افت ۲۰ میلیون تومانی یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت خودرو امروز

قیمت محصولات ایران خودرو

پژو پارس امروز دقیقا ۳۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و یک میلیون تومان گران شده است. مثل دنا، پژو ۴۰۵ و سمند EF۷ که به همین اندازه افزایش قیمت پیدا کرده اند. پژو ۲۰۶ تیپ پنج تنها محصول داخلی این کارخانه است که ارزان شده و امروز با کاهش یک میلیون تومانی ۲۹۲ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

قیمت خودرو امروز

قیمت محصولات سایپا

تیبا معمولی ۱۵۴ میلیون تومان عرضه می‌شود و سه میلیون تومان نسبت به هفته قبل رشد قیمت دارد، اما بیشترین جهش قیمت در سیتروئن C۳ مونتاژی دیده می‌شود که با رشد ۱۵ میلیون تومانی، ۹۵۵ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

قیمت خودرو امروز

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gd96n