یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/29 00:41
همسر پوریا پورسرخ | ازدواج پوریا پورسرخ
کد خبر: 19901

کاخ مجلل پوریا پورسرخ در جردن | عکس همسر پوریا پورسرخ لورفت

​پوریا پورسرخ در محله جردن تهران متولد شده و فرزند اول خانواده است.

پوریا پورسرخ بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون می باشد . پوریا پورسرخ در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است پوریا پورسرخ در فیلم سینمایی روز سوم چهره شد و به طور حرفه ای وارد سینما شد . پوریا پورسرخ از جوانان خوش چهره است که در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است . 

پوریا پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 است. پوریا در محله جردن تهران متولد شده و بزرگ شده همانجاست و فرزند اول خانواده است. پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد. پوریا پورسرخ مجرد است. بسیار به کانون گرم خانواده اش می بالد و به خوبی از خانواده اش یاد می کند. در خانواده پوریا پورسرخ همه دارای تحصیلات عالیه هستند.

پوریا پورسرخ

دوران کودکی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در کودکی بسیار شروشیطان بوده. البته با همه این تفاسیر درسهایش عالی بوده. از بس که درسهایش خوب بود به سادگی وارد دانشگاه شد. پوریا پورسرخ بر خلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد. علاقه زیاد پوریا پورسرخ نسبت به رشته تحصیلی اش انقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد. حتی بعد ازاخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. از انجا که پدر پوریا پورسرخ در شرکت نفت بوده دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است. پوریا پورسرخ دوران راهنمایی را در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است. پوریا پورسرخ دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است. پوریا پورسرخ دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم، فارغ التحصیل شد.

جوایز پوریا پورسرخ

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی روز سوم در بیست و پنجمین جشنواره فجر

نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال کیمیا

نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال وفا

نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال برادر

پوریا پورسرخ

دوستان صمیمی پوریا پور سرخ

از دوستان صمیمی پوریا پورسرخ که نقش به سزایی در زندگی اش ایفا کرده غلامحسین لطیفی است که در سریال فرار بزرگ و به پیشنهاد او ایفاگر نقش فرهاد بود که این اشنایی در سریالهای وفا و صاحبدلان انجامید. این دوستی انقدر پیش رفته که حتی پوریا پورسرخ در رابطه با مسائل خصوصی زندگی اش پیش از خانواده اش با اقای لطیفی مشورت می کند.

پوریا پورسرخ

بهترین های دنیای فوتبال از نظر پوریا پورسرخ

اسطوره پوریا پورسرخ در میان فوتبالیست های تاریخ ایران «ناصر حجازی» است که از نظر پوریا پورسرخ «زمین تا اسمان» با بقیه فرق دارد و بی رقیب در صدر لیست محبوب ترین و بهترین های تاریخ فوتبال ایران ایستاده است.

«علی پروین»هم به خاطر خدماتی که به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی به فوتبال ایران کرده مورد احترام شدید پوریا پورسرخ است و بین بازیکنانی که در حال حاضر شاغل هستند و هنوز بازنشسته نشده اند نیز «علی دایی»را یک سروگردن بالاتر از بقیه می داند. به عقیده پوریا پورسرخ دایی سمبل و شناسنامه فوتبال ایران در دنیاست و شایستگی و لیاقت جایگاهی که در ان ایستاده را به خوبی داراست. به جز دایی,رضا عنایتی,محمد نوازی و حامد کاویانپور را هم دوست دارد و از سبک بازی و افتخاراتی که برای ایران و باشگاهشان افریده اند خوشش می اید.

پوریا پورسرخ

درباره پوریا پورسرخ

در کودکی بسیار شر و شیطان بوده؛ البته درس هایش عالی بوده است و به همین خاطر به سادگی وارد دانشگاه شد. او برخلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد . علاقه زیاد او نسبت به رشته تحصیلی اش آنقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد . حتی بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج ازکشور رفت و هم زمان به تحصیل هم ادامه داد .

به خاطر شغل پدرش دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است . در دوران راهنمایی در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است . دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز گذرانده که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است . دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم ، فارغ التحصیل شد . در حال حاضر شغل دوم ایشان طراحی فضای سبز می باشد. پوریا پورسرخ در رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36e5zj