پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/14 20:16
کد خبر: 19393

حضور زنان موفق ایرانی در قرعه کشی جام جهانی 2022

مراسم قرعه کشی جام جهانی در روز جمعه (12 فروردین 1401) در دوحه قطر برگزار شد؛ اما این مراسم با بقیه ایونت‌ها تفاوتی چشمگیری داشت و آن حضور چندین زن از ایران از جمله خانم شریفیون (مدیر هلدینگ سپاس، مدیرعامل شرکت های بیمه دات کام و سفر دات کام ) بود. این مسئله برخلاف ادعای بعضی رسانه‌ها بود که اعلام کرده بودند تنها زن ایرانی شرکت کننده، همسر سیدروف بوده است.

مراسم قرعه کشی جام جهانی در روز جمعه (12 فروردین 1401) در دوحه قطر برگزار شد؛ اما این مراسم با بقیه ایونت‌ها تفاوتی چشمگیری داشت و آن حضور چندین زن از ایران از جمله خانم شریفیون (مدیر هلدینگ سپاس، مدیرعامل شرکت های بیمه دات کام و سفر دات کام ) بود. این مسئله برخلاف ادعای بعضی رسانه‌ها بود که اعلام کرده بودند تنها زن ایرانی شرکت کننده، همسر سیدروف بوده است.

قطر از جمله کشورهایی است که از گذشته تاکنون، برخلاف دیگر کشورهای عربی تعامل خوبی با ایران داشته است و این مسئله را به راحتی می توان از نوع برخورد مردم و سیاست مداران آن کشور متوجه شد. از این رو برگزاری ایونت مهمی مانند جام جهانی می‌تواند یک رویداد متفاوت و با خاطره عالی برای ایرانیان به حساب بیاید.

1

مراسم قرعه کشی برگزار شده با محدودیت ظرفیت تا 2000 نفر همراه بود که البته تمامی ظرفیت آن هم به دلایلی پر نشده بود. در حقیقت از هر کشور شرکت کننده در جام جهانی فقط تعداد افراد محدودی حضور داشتند. در این بین مدیران فدراسیون ورزش کشور همراه با فوتبالیست های قدیمی و بزرگ کشور از جمله آقایان دایی، استیلی و مهدوی کیا  همراه با چند زن به عنوان نماینده ایران شرکت کردند. خانم شریفیون هم به عنوان مهمان ویژه در طی مراسم روی فرش قرمز حاضر شد و به  بررسی شرایط قطر و حضور بهتر ایرانیان برای شرکت در مسابقات ورزشی با هزینه کمتر، گرفتن عکس‌های یادگیری همراه با دیگر بانوان پرداخت. مورد دیگر پوشش خاص خانم شریفیون بود که مورد توجه قرار گرفت که لباس ایشان منقش به جملات فارسی با خط بسیار زیبا بود. این افتخاری بزرگ برای خانم شریفیون و مجموعه هلدینگ سپاس است که او توانسته به عنوان نماینده ای از کشورمان با پوشش کامل با طرح ایرانی، به عنوان یکی از چهار زن شرکت کننده و موفق حضور فعالی در این مراسم داشته باشد.

2

 

یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت خانم شریفیون، جدا از دعوت رسمی انجام شده، بررسی و ایجاد زیرساخت های لازم با عرضه خدمات گسترده و یکپارچه برای حضور بهتر و بیشتر ایرانیان از کشور بوده است. در حال حاضر، کف قیمت برای حضور در سه مسابقه ایران در جام جهانی حداقل 150 میلیون تومان تخمین زده شده است که این مبلغ قابل توجهی است و باعث می شود تا بیشتر افراد طرفدار فوتبال شانس حضور در این جام بزرگ فوتبال و تشویق تیم ملی کشورمان را از نزدیک از دست بدهند. از این رو خانم شریفیون با مذاکراتی که با مسئولان قطری داشته است، به دنبال پیشنهاد بسته‌های اقتصادی بوده تا مردم کشور و به ویژه طرفداران استقلال و پرسپولیس بتوانند با پرداخت هزینه کمتری برای دیدن مسابقات از نزدیک شرکت کنند. از آنجا هم که bimeh.com (یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ سپاس)، حامی مالی رسمی دو تیم پرسپولیس و استقلال است، طرفداران این دو تیم می‌توانند نسبت به بقیه از خدمات ویژه این پکیج ها بهره ببرند.

به علاوه، هدف این است تا با عرضه خدمات گردشگری سفردات کام، زیرمجموعه دیگر هلدینگ سپاس، ایرانیان بتوانند با هزینه و تعداد روزهای کمتری (3 شب) به عنوان تماشاگر و گردشگر در مسابقات جام جهانی شرکت کنند. این امر مساله ای دست یافتنی است که یکی از مهم ترین دلایل آن بعد مسافتی کوتاه بین ایران و قطر و داشتن روابط خوب بین این دو کشور است. البته مذاکرات این مساله از دو ماه قبل عید آغاز شد و تا پاییز 1401 که مسابقات آغاز می شود، مقدمات لازم برای بهره بردن از این خدمات ویژه آماده خواهد شد.

خانم شریفیون تنها بانوی کارآفرین ایرانی است که توانسته در این مراسم در کنار دیگر بزرگان ورزشی کشور و دنیا حضور داشته باشد. این افتخار بزرگی برای هلدینگ سپاس است تا با عرضه خدمات اقتصادی، شرکت کنندگان بتوانند از خدمات گردشگری مناسب تر و در شان ایرانی استفاده کنند.

هلدینگ سپاس مجموعه‌ای متشکل از چند شرکت فعال در حوزه بیمه، گردشگری و مالی است که با هدف توسعه زیرساخت‌های لازم در هر سه بستر معرفی شد. بیمه دات کام و سفر دات کام دو محصول مهم این هلدینگ در دو بخش بیمه و گردشگری هستند که به صورت بستر آنلاین فعالیت می‌کنند و  توانسته‌اند گام مهمی در رشد این دو صنعت در کشور بردارند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqpvq