سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/26 04:01
کد خبر: 9839

نسرین مقانلو در کنار حیوان خانگی اش + تصاویر

چند عکس از نسرین مقانلو، به همراه سگش در فضای مجازی منتشر شده است.

 

aksam.ir-27--1 - Copy

 

20165231425741110a

 

  • نام:نسرین
  • نام خانوادگی:مقانلو
  • تاریخ تولد:1347/4/1
  • محل تولد:تهران
  • تاهل:متاهل
  • همسر:کمال خلیلیان
  • فرزندان:آروین و عرشیا

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx+-+Copy

 

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه  سال 1347 در تهران میباشد.او فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

 

نسرین مقانلو در گفت وگویی به بیان زندگی شخصی و هنری اش پرداخت که بخشی از آن را در ادامه میخوانید

من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم، اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه ای ام در سینما را شروع کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» کیانوش عیاری استارت زدم.

 

Milad-Keymaram-2

 
 

نسرین مقانلو و آفرین عبیسی و مینا ساداتی بازیگران تنهایی لیلا

یادم است برای بازی در این فیلم به همراه مادرم به رستوران رفتیم و اولین حضور من در سینما با کار آقای عیاری رقم خورد. فردای همان روز آقای عیاری به «رسول صدرعاملی» گفت یک دختر تازه وارد معرفی ات می کنم که همانی است که برای فیلمت دنبالش می گشتی؛ بنابراین با بازی در فیلم «قربانی» دومین تجربه ام رقم خورد و بلافاصله بعد از آن آقای «تورج منصوری» برای بازی در «بازیچه» از من دعوت کردند و سپس در «امید» آقای حبیب کاوش به ایفای نقش پرداختم.

 

LwvWcToskM6S

 
نسرین مقانلو در فیلم مهمان داریم

 آقایان دستگردی و پاکدل از من دعوت کردند برای بازی در سریال تلویزیونی «لبخند زندگی» با حضور پیشکسوت عزیزم خانم «ثریا قاسمی» که اولین حضور در تلویزیون هم برای من اتفاق افتاد. بلافاصله بعد از پایان «لبخند زندگی»، فیلم «آخرین سند» پیشنهاد شد که زمانی پخش شد که «امید» و «بازیچه» هم رفع ممنوعیت شده بودند و همزمان 3 فیلم روی پرده داشتم.

 

tT8YlH64Jcrd

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oeao4