پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/22 06:23
کد خبر: 8436

تجاوز گروهی به زینب ۱۸ ساله در جلوی چشمان پدر + عکس

دراین تجاوز گروهی به دختر 18 ساله در جلوی چشم پدرش 4 مرد شیطان صفت حضور داشتند. باوجود التماس پدر و دختر آن‌ها دست از این حرکت شیطانی خود برنداشته و دست به این عمل ترسناک زدند.

 رکنا در فروردین 98 نوشت : د ختر زیبا به نام زینب در پاکستان مورد تجاوز گروهی از مردان بی رحم و شیطان صفت قرار گرفت.

دراین تجاوز گروهی به دختر 18 ساله در جلوی چشم پدرش 4 مرد شیطان صفت حضور داشتند. باوجود التماس پدر و دختر آن‌ها دست از این حرکت شیطانی خود برنداشته و دست به این عمل ترسناک زدند.

 

301453_785

 

در حالی این جرم اتفاق می‌افتاد که حدود 1000 هزار نفر از مردم شهر دختر نظاره‌گر این اتفاق بودند.

 


فوری//*‌ جهت ثبت نام فوری یارانه معشیتی دولت اینجا کلیک کنید...


 

 

دراین تجاوز گروهی که 4 مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند ودر حالیکه دختر و پدر با گریه از آنان تقاضای بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر 18 ساله تجاوز شد.

 

طبق گزارش‌های منتشر شده برادر 11 ساله این دختر که نوجوانی از قبیله گوجار می‌باشد با دختری از قبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.

 


جهت اطلاع از امار واقعی مبتلایان و فوت شدگان کرونایی در ایران کلیک کنید .. 


 

دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از اینکار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر 11 ساله در بین عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خودرا در جامعه برگردانند.

 

گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای نشان دادن شرف و حیثیت خود در جامعه است.

 

طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم این چنینی در جامعه پاکستان اعمال می شود که دولت و نیرو‌های امنیتی باوجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال ان‌ها نیستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ldx63