پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/19 04:05
کد خبر: 7699

حمید گودرزی| جنجال ماجرای ازدواج مجدد + تصاویر

عکسی که سحر قریشی با حمید گودرزی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است

حمید گودرزی زاده ۲ آذر ۱۳۵۶ است.حمید گودرزی در تهران فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.حمید گودرزی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی حمید گودرزی بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.حمید گودرزی در این دوسال یکی از پرحاشیه ترین بازیگران ایران بوده . از ماجرای بسیار جنجالی و پر کش و قوس طلاق از ماندانا دانشور تا اجرای پر حاشیه در مسابقه تلویزیونی پنج ستاره. 

حمید گودرزی دیروز در برنامه من و شما حاضر شد و در قسمتی جنجالی خبر از ازدواج مجددش در آینده ای نزدیک داد. خبر ازدواج حمید گودرزی از آنجایی جالب بود و هست که او سال گذشته به شدت با ازدواج مجدد مخالف بود و می گفت که امکان ندارد برای بار دوم ازدواج کنم. سال ۹۵ ازدواج حمید گودرزی و همسرش ماندانا دانشور منجر به طلاق شد و این طلاق حاشیه های فراوانی را در پی داشت. در ادامه این مطلب حواشی ازدواج حمید گودرزی و طلاقش از ماندانا دانشور را بخوانید.

ازدواج حمید گودرزی

حمید گودرزی متولد ۲ آذرماه سال ۱۳۵۶ در تهران می باشد و ۴۰ سال سن دارد. وی اصالتا اهل بروجرد لرستان می باشد.

تحصیلات :وی فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

وی بازیگری در تلویزیون را با سریال دانی و من در سال ۷۸ ور در سینما را از سال ۱۳۷۸ با یک نقش کوتاه در فیلم سهراب سعید سهیلی آغاز نمود و بعد از در مجموعه ها دیگر حضور یافت . در سال ۱۳۸۱ با مجموعه مسافری از هند و بعد از در سال ۸۳ با بازی در سریال تب سرد قاسم جعفری توانست به خوبی دیده شود.

حمید گودرزی

حمید گودرزی

ازدواج حمید گودرزی و طلاق

ازدواج حمید گودرزی با همسرش در سال ۱۳۸۳ اتفاق افتاد اما حمید گودرزی با ماندانا دانشور بعد از ۱۲ سال منجر به طلاق و جدایی شان شد .وی فرزندی از این ازدواج نداشت.

بارها و بارها حمیدگودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس هایی را منتشر کرده بودند و در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما این روزها خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش شوک عجیبی را به ما وارد کرده است.

هجوم طرفداران حمید گودرزی به صفحه وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور وی را به واکنش واداشت. اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است.

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت.

حمید گودرزی

توضیح حمید گودرزی درباره علت طلاقش

ماندانا دانشور در واکنش به این حرف حمید گودرزی در نامه ای که ارسال کرده است در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی نوشت :

بعنوان دفاع از شراف زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم.

که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند.

بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود ! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون.

حمید گودرزی در من و شما خبر از ازدواج مجددش داد

برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور بعد از پنج ماه وقفه در پخش از اولین هفته شهریور ماه روی آنتن شبکه شما رفت. آرش ظلی پور مجری برنامه من و شما در این برنامه گفتگو محور به گفتگو با مهممانان می پردازد و مخاطبان زیادی دارد.

بعد از کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار و مدال آور کشورمان و همسرش حامد معدنچی که اولین مهمانان آرش ظلی پور بودند ، در برنامه روز گذشته من و شما حمید گودرزی ، سانیا سالاری و سامان صفاری به عنوان مهمان در این برنامه حضور یافتند.

حمید گودرزی مهمان برنامه من و شما شد

حمید گودرزی مجری برنامه پنج ستاره در مقابل آرش ظلی پور در برنامه من و شما نشست و به گفتگو با او پرداخت . حمید گودرزی سال گذشته هم مهمان برنامه من و شما شده بود و دوباره در این برنامه حضور یافت.

حمید گودرزی

حمید گودرزی در برنامه من و شما

در ابتدای صحبت با آرش ظلی پور ، حمید گودرزی درباره مسابقه پنج ستاره و اجرای این مسابقه صحبت کرد و درباره کپی بودن مدل این برنامه از یک برنامه خارجی صحبت کرد و از نحوه اجرای محمدرضا گلزار در مسابقه برنده باش تقدیر کرد.

بخش های ابتدایی برنامه من و ما به گفتگو درباره برنامه پنج ستاره ، جایزه این مسابقه ، تغییر مجری این برنامه و ... گذشت و آرش ظلی پور انتقادهایی از این برنامه مطرح کرد.

حمید گودرزی در این برنامه از اختصاص قسمتی از دستمزدش در برنامه پنج ستاره به یک کودک بیمار پروانه ای به خبر داد و در بخشی از برنامه به خواست آرش ظلی پور یک پیامک به محمدرضا گلزار فرستاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48zrk4