سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/20 11:44
لیلا بلوکات
کد خبر: 16945

عکس لیلا بلوکات با خواننده معروف اعدامی حمید صفت | عکسهای لیلا بلوکات

لیلا بلوکات با خواننده مشهوری که به اعدام محکوم شده و تبرئه شد عکس یادگاری گرفته و در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

به گزارش رصد ورزشی: لیلا بلوکات، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. لیلا بلوکات آخرین بار با سریال زمانی برای عاشقی به کارگردانی محمدحسین لطیفی در تلویزیون جلوی دوربین رفت و پس از آن دیگر لیلا بلوکات در هیچ کار تلویزیونی دیده نشد. لیلا بلوکات با خواننده مشهوری" حمید صفت" که به اعدام محکوم شده و تبرئه شد عکس یادگاری گرفته و در صفحه شخصی اش منتشر کرد که باعث ایجاد حواشی زیادی برای هردو هنرمند شد.

لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات

تاریخ تولد: ۲۵ نوامبر ۱۹۸۱ (سن ۳۹ سال)، تهران

پیشه: هنرپیشه

زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون و تئاتر

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۷-اکنون

خواهر و برادر: نوشا بلوکات، میترا بلوکات

زندگی شخصی لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

دوران کودکی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات

ورزش کردن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات

فعالیت هنری لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید. بلوکات در فیلم های سینمایی همه چی عادیه، دراکولا، اخراجیها ۲، ابراهیم خلیل الله و... نیز حضور داشته است.

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال 1377بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

عشق و عاشقی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده دوستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچک ترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. در خانواده مان من تنها کسی هستم که کار هنری انجام می دهم اگرچه خواهرم میترا زمانیکه 7- 6 ساله بود در سریالی از آقای سیروس مقدم نقش دخترخانم افسانه بایگان را بازی کرد ولی در کل علاقه ای به ادامه این شغل نداشت.

لیلا بلوکات

عمل های زیبایی لیلا بلوکات

شابعه شده بود که او چندین عمل زیبایی انجام داده است که او به این شایعه ها واکنش نشان داد. او گفته است که بعضی از کارگردانان تصور می کنند که صوت من به طور کامل عملی است و هیچ کدام از اعضای چهره ام طبیعی نیست و صورتم مصنوعی است. دلیل اینکه همه فکر می کنند من چهره مصنوعی دارم این است که بینی ام کوچک است و گونه هایم نیز کمی برجسته هستند. او می گوید که قسم می خورم که حتی یک بار هم عمل زیبایی نداشته ام و تزریق ژل هم نکرده ام.

تاسیس یک خیریه به نام لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از تأسیس خیریه «مهر لیلا» گفت:من همیشه از همان بچگی دوست داشتم، به دیگران کمک کنم. چنین خیریه ای داشته باشم و خدا را شکر پس از رسیدن به بازیگری و به همت و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. نخست برای شروع با هشت کودک معلول آغاز کردم. اکنون نزدیک به هزار فرزند دارم که می توانم آرزوهای آنها را برآورده کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqlmq