دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/27 03:52
کد خبر: 15094

بازیگران زن ایرانی که همسران میلیاردر دارند + تصاویر

از میان بازیگران زن ایرانی که با فردی خارج از حیطه دنیای هنر ازدواج کردند برخی همسران میلیاردر دارند و ثروتمند بودن همسران این بازیگران یکی از نکاتی است که مردم به آن توجه زیادی دارند.

بازیگران  از اقشار مورد توجه جامعه هستند و ازدواج آنها یکی از مهم ترین اتفاقات برای هوادارانشان است. ازدواج هنرمندان با یکدیگر اگرچه از جذابیت های زیادی برای مخاطبان برخوردار است اما اگر  بازیگران  با فردی خارج از دنیای هنر ازدواج کنند کنجکاوی هواداران برای کشف جزئیات زندگی آنها بیشتر میشود.از میان بازیگران زن ایرانی که با فردی خارج از حیطه دنیای هنر ازدواج کردند برخی همسران میلیاردر دارند و ثروتمند بودن همسران این  بازیگران  یکی از نکاتی است که مردم به آن توجه زیادی دارند.از میان سلبریتی های ایرانی نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما دو بازیگری هستند که اوضاع مالی همسرشان به نسب بقیه هنرمندان بهتر است و به اصطلاح میتوان گفت که این بازیگران زن ایرانی همسر میلیاردر دارند.

 

15-7-12-191352photo_2015-07-12_19-12-28

 

پشت‌ پرده داستان زندگی نیوشا ضیغمی و شوهرش

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را همه مخاطبان تلویزیون با سریال در چشم باد و نقش ماندگارش در این سریال به خوبی می شناسند.این بانوی هنرمند حدود سال 89 با همسرش آرش پولاد خان آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید. آرش پولاد خان همسر نیوشا ضیغمی در کار تجارت نقره است و یکی از افراد پولدار جامعه است و به این واسطه میتوان نام نیوشا ضیغمی را در لیست بازیگران زن ایرانی که همسر میلیاردر دارند قرار داد.نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان آخرین روز اردیبهشت ماه سال 97 صاحب دختری به نام لنا شدند.

 

تصادف++عابر+پیاده+در+آزادگان

 

بهاره رهنما چادری شد + عکس

حمله-تند-شیلا-خداداد-به-ساشا-سبحانی

بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی دیگر از بازیگرانی است که در لیست هنرمندانی که همسر میلیاردر دارند قرار دارد. این بازیگر سینما و تلویزیون بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما است که مالک یک برند معروف لوازم آرایشی است و بهاره رهنما مدتی به عنوان مدل تبلیغاتی او فعالیت میکرد و در نهایت این آشنایی منجر به ازدواج آنها شد.

 

تصادف++عابر+پیاده+در+آزادگان

 

ACDB6B1C-1482-463E-8D09-3E98D79554CA

 

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی یکی دیگر از هنرمندانی است که همسر میلیاردر دارد. مسعود بهبهانی همسر دوم کتایون ریاحی است که گفته میشود یکی از سهام داران اصلی یک شرکت اروپایی است و اوضاع مالی بسیار خوبی دارد.اگرچه خبرهایی از جدایی این دو به گوش میرسد اما این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.

 

logoha - شیما محمدی بازیگر شاهگوش ازدواج کرد تصاویر

شیما محمدی

شیما محمدی بازیگر سریال شاهگوش و مدلینگ کشورمان یکی دیگر از چهره هایی است که همسر میلیاردر دارد، این بازیگر جوان اردیبهشت ماه سال 95 ازدواج کرد و سینا محمدی همسر او صاحب یک برند معروف مواد غذایی است و یکی از میلیاردرها و کارآفرین های جوان کشورمان است.

 

 

منبع: نمناک

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8jxe