چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 13 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/02 12:17
کد خبر: 12494

چهره عجیب مهدی کوشکی بعد از طلاق از بازیگر معروف + تصاویر جذاب

ریحانه پارسا که با بازی در سریال پدر به اوج شهرت رسید روز گذشته اعلام کرد که ریحانه پارسا با مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد ه است.
ریحانه پارسا که با بازی در سریال پدر به اوج شهرت رسید روز گذشته اعلام کرد که ریحانه پارسا با مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد ه است. ویدئویی از مصاحبه ریحانه پارسا در اینستاگرامش منتشر شده است که ریحانه پارسا درباره جدایی اش با مهدی کوشکی میگوید.

 

 

خوانندگان+لس+آنجلسی+

 

 

ماجرا از این قرار است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند.

 

 

پس از این اتفاق  پارسا هم شروع به انتشار متن های غم انگیزی در توییتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شده شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد.

 

 

hooman-seyedi-2

 

 

گفتگوی دیدنی با ریحانه پارسا یکی از جنجالی‌ترین بازیگران ایران

ریحانه پارسا که در سن نوزده سالگی با سریال پدر نامش بر سر زبان افتاد. در یکی دوسال گذشته حاشیه‌هایی را نیز پشت سر گذاشته است. او خودش جایی می‌گوید:

 

"همیشه در زندگی‌ام با یک اعتقاد کار کردم و آن این است که هیچ وقت کار خوب روی زمین نمی‌ماند. در گذشته یکبار این حرف را به کسی زدم و آن زمان آن آدم بسیار به من خندید و خیلی دوست دارم که حال این روزهایش را ببینم. البته قصدم این نیست که خودم را خیلی خوب معرفی کنم، ولی اگر بازیگری را در خودم نمی‌دیدم و فکر نمی‌کردم روزی نقش لیلایی برایم اتفاق می‌افتد؛ هیچ وقت به دنبال آن نمی‌آمدم. کافیست که کار خود را بلد باشید؛ آن‌وقت قطعا آدم‌های دیگر حاضرند به هر قیمتی شما را برای بودن در کارشان راضی کنند. من اگر شبیه لیلا نبودم؛ قطعا این نقش دیده نمی‌شد و نمی‌توانست موفقیتی کسب کند."

 

 

 

ریحانه پارسا همچنین درباره موفقت زودهنگام خود با سریال به نام پدر گفته است:

"از نظر من هر اتفاقی زمان خاص خود را دارد و وقتی این زمان فرا رسد قطعا اتفاق ایجاد خواهد شد. وقتی برای نقش لیلا انتخاب شدم، بسیاری از دوستان خودم که برای این نقش تست داده بودند، آنچنان واکنش منفی نشان دادند که انگار من مقصر انتخاب نشدن آن‌ها هستم. اینکه آدم‌ها از انتخاب یک دختر که از جنس خودشان است نارحت می‌شوند واقعا جای تعجب دارد. من فکر می‌کنم که همین انرژی بد می‌تواند بزرگ‌ترین عاملی باشد که سبب شده تا اتفاقی برای آن‌ها نیفتد و تازمانی که این انرژی همراه آن‌ها باشد؛ نمی‌توانند موفق شوند. ولی من سال ۹۳ برای نقش اول یک فیلم سینمایی هم انتخاب شده بودم و بعد از کلی تمرین که همراه گروه انجام دادیم؛ کار به دلایل مالی کنسل شد. یعنی می‌خواهم بگویم که در سن ۱۵ سالگی هم تجربه همکاری با بهترین آدم‌ها را داشتم و شاید بعد از آن پروژه بود که این اعتماد به نفس را پیدا کردم و به خود گفتم که قطعا می‌توانم این اتفاق را رقم بزنم."

 

 

 

 

ریحانه پارسا در گفتگویی به سابقه کاری‌اش در تئاتر اشاره کرد و اظهار داشت:

از زمانی که حتی درسم تمام نشده بود تمرکز بیشتری گذاشتم که سمت تلویزیون بروم و تصویر را تجربه کنم که همین اتفاق، باعث شد که عده‌ای ندانند که من سابقه کار در تئاتر دارم.

ریحانه پارسا در این گفتگو به حضورش در مدرسه تئاتر و سابقه‌اش در این هنر اشاره و خاطرنشان کرد:

آنچه که در این شب‌ها به واسطه حضورم در تئاتر می‌بینم، ذوق و انرژی فوق‌العاده‌ای است که همراه دارم و حضور در صحنه تئاتر برایم بسیار جذاب است.

 

 

 

 

این بازیگر جوان کشورمان ادامه داد:

شاید باورتان نشود اما درحقیقت تئاتر، مسیر و چالش جدیدی برایم ایجاد کرده است.

 

 

 

 

ریحانه پارسا

 

وی عنوان کرد:

در حال حاضر اولویت‌بندی بین سینما و تئاتر انجام نمی‌دهم اما می‌دانم که جذابیت تئاتر و سینما برایم مساوی است درحالی‌که تئاتر چالشی‌تر و سخت‌تر نیز می‌باشد.

پارسا درخصوص حضورش در صحنه تئاتر تاکید کرد:

بنده توسط تصویر و تلویزیون شناخته شدم اما مسیرم را از تئاتر شروع کردم.

 

 

وی در پایان به پروژه‌های اخیرش اشاره کرد و مطرح کرد:

علاوه بر فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف 2"، از اردیبهشت‌ماه یک سریال نیز در شبکه نمایش خانگی خواهم داشت.

گفتنی است که مصاحبه با ریحانه پارسا در روزهایی انجام شد که او خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را منتشر کرد.

پس از آن ویدئویی از مصاحبه ریحانه پارسا در فضای مجازی انتشار یافته است که وی درباره شرط ازدواجش صحبت می کند.

 

 

عکس جدید ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف بازی کرده است عکسی از خود در شبکه اجتماعی منتشر کرده که در متروی تهران در انتظار رسیدن واگن قطار است.

او با این عکس می‌خواهد مردم را تشویق به استفاده از وسایل نقلیه عمومی کند.

 

 

سلفی ریحانه پارسا در مترو

عکس خاص ریحانه پارسا و همسرش

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش
ریحانه پارسا متولد 4 اسفند 1377 در تهران، بازیگر است. دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد، در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم. پدرش شغل آزاد و مادر خانه دار است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. می گوید علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت.

 

 

شروع و شهرت

اولین بار در سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.

 

 

نحوه انتخاب برای سریال پدر

او درباره نحوه انتخابش در سریال پدر گفته بود: برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد.

 

سیل پیشنهادات جدید

بازی درخشانش در اولین تجربه باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازیگری در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود

او گفته بود: همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به این موقعیت می رسیدم.

با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد.

 

 

خبر ازدواج اول

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از 24 ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود. حتی بسیار از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند. خانم بازیگر برای دومین بار در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی بازیگر نوشت : عهدمان در این قرنطینگی. این دو سر تئاتر اولئانا (دی 98) کنار هم حضور داشتند.

 

 

اختلاف سنی با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا متولد 77 با آقای مهدی کوشکی متولد 59 یه اختلاف سنی 18 ساله دارد، کوشکی همچنین صاحب یک پسر نوجوان نیز می باشد.

 

 

واکنش لیلا بوشهری

لیلا بوشهری از بازیگران کم کار چند سال اخیر در مورد ریحانه پارسا می گوید : او بازیگر خوبی نیست من خیلی چیزها را می دانم ولی نمی خواهم بگویم. اما این خانم پیش از این در کافه کار می کرد و از طریق یکی از عوامل سریال که به این کافه رفت و آمد داشته به سریال پدر معرفی شده است.

 

 

انتشار عکس های جنجالی

 مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، پارسا با انتشار عکس هایی با آرایش و استایل نامتعارف به شدن جنجالی و حاشیه های جدی ایجاد کرد. حامد عنقا تهیه کننده می گوید: بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد.

 

 

حاشیه ها درجشنواره فیلم فجر 98

طی نشت خبری فیلم خوب، بد جلف، ریحانه پارسا با رفتاری اغواگرانه سعی در جلب توجه داشت که واکنش های زیادی به این نوع رفتار او در فضای مجازی به راه افتاد

 

بیوگرافی مهدی کوشکی، همسر ریحانه پارسا

مهدی کوشکی متولد مرداد 1359 در خرم آباد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا کارگردان و مدرس بازیگر است. بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1375 وقتی 16 ساله بود با تئاتر شهرستان خرم آباد شروع کرد تا اینکه تصمیم گرفت نویسندگی و کارگردانی بکند. او با تشکیل گروه تئاتری لیو به سرپرستی حسین معجونی فعالیت خود را در آنجا حرفه ای تر ادامه داد که این گروه بعدا موفق ترین گروه نمایش کشور شد. آقای بازیگر در سال 1392 وقتی 32 ساله بود با فیلم سینمایی مهمونی کامی به کارگردانی علی احمدزاده اولین تجربه بازی خود در جلوی دوربین بدست آورد. دومین تجربه بازی اش در فیلم لانتوری سال 1394 به کارگردانی رضا درمیشیان باعث دیده شدنش شد سپس سال 95 در فیلم فروشنده هم حضور موفقی داشت.

 مهدی کوشکی سالها پیش با خانمی بنام شمس ازدواج کرده و از او صاحب یک فرزند پسر بنام آرسام می باشد، او سپس با خانم صحرا فتحی (بازیگر) ازدواج کرد. او سابقه 5 سال تدریس در رشته گرافیک رو نیز دارد.  این بازیگر در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس دونفره خود با ریحانه پارسا که 18 سال اختلاف سنی دارند خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند. این خبر هنوز جای بحث و ابهام دارد ! این دو در نمایش اولئانا (دی 98) با هم همکاری داشتند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ykrb2