جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/11 11:41
کد خبر: 10181

خواجوند: فیفا نامه پرسپولیس را جواب داد

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: مطالب مطرح شده درباره پرونده دروازه‌بان پیشین پرسپولیس صحت ندارد و از طریق فیفا در حال اقدام هستیم.

مهدی خواجوند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره ادعاهای مطرح شده در پرونده نیلسون کوره‌آ اظهار داشت: قبل از این هم در جریان پرونده‌های دیگر، شاهد ارائه اطلاعات نادرست بودیم که متاسفانه موجب نگرانی هواداران شد. همان‌طور که پیش از این چندین بار اعلام کرده‌ایم، پرونده‌های حقوقی پرسپولیس کاملا تحت نظارت و رسیدگی قرار دارند و مدیریت می‌شوند. دلیلی برای نگرانی‌هایی از این قبیل که باشگاه بخواهد از این ناحیه با جرایم انضباطی همچون کسر امتیاز روبرو شود، نیست.

وی ادامه داد: در مورد پرونده نیلسون هنوز این زمان و امکان برای باشگاه وجود دارد که موضوع را به C.A.S ببریم. این گزینه روی میز وجود دارد، ولی تصمیم باشگاه با توجه به سابقه خوب این بازیکن و وجود شرایط پرداخت، این است که نسبت به پرداخت مطالبه او اقدام کنیم. سیاست باشگاه همواره بر این است که با فراهم بودن امکان مذاکره و مصالحه نسبت به آن اقدام کند.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در ارتباط با پرونده نیلسون، با توجه به این که تصمیم باشگاه بر پرداخت بود، پس از دریافت حکم، نامه‌ای برای فیفا ارسال شد تا مطالبه او از ناحیه درآمدهای باشگاه که در اختیار آن نهاد است پرداخت شود. فیفا هم به نامه ما پاسخ داد که دیروز به دست ما رسید و خواهان آن شدند که شماره حساب مندرج در قرارداد را به آن‌ها اعلام کنیم.

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3g5b94