پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/17 17:24
کد خبر: 9090

خبری که پرسپولیسی‌ها را خوشحال می‌کند

در شرایطی که تیم‌های حاضر در لیگ برتر سرنوشت این فصل را در دوگانه «برگزاری- لغو» جستجو می‌کنند و هر کدام در حال تبلیغ دیدگاه خودشان هستند، ظاهرا سازمان لیگ روی گزینه‌های دیگر هم متمرکز است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: در شرایطی که تیم‌های حاضر در لیگ برتر سرنوشت این فصل را در دوگانه «برگزاری- لغو» جستجو می‌کنند و هر کدام در حال تبلیغ دیدگاه خودشان هستند، ظاهرا سازمان لیگ روی گزینه‌های دیگر هم متمرکز است. چنانچه سهیل مهدی، مسوول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفته طبیعتا گزینه اول این مجموعه برگزاری مسابقات پشت درهای بسته و در محل میزبانی هر کدام از تیم‌هاست. اگر این اتفاق امکان‌پذیر نباشد، سازمان لیگ به برگزاری همه مسابقات در شهرهای سفید و امن فکر خواهد کرد. منظور از مناطق سفید، شهرهایی هستند که کرونا در آنها تا حدی مهار شده و روند شیوع کاهشی است. در این مناطق اخیرا برگزاری تجمعات به صورت محدود آزاد شده، هرچند متمرکز کردن بازی‌های لیگ برتر در این شهرها هم اقدام پرریسکی است؛ چون به هر حال هر دو تیم به اصطلاح میزبان و میهمان برای برگزاری این مسابقات باید راهی مناطق سفید شوند و این رفت و آمدها ممکن است امنیت همان شهرها را هم به خطر بیندازد.

در نهایت اما اگر هیچکدام از این اتفاقات عملی نبود، سازمان لیگ تصمیم دارد مسابقات را به همین شکل نگه دارد و پیش از شروع فصل آینده برگزار کند. به این ترتیب روشن است که «لغو کامل مسابقات» تحت هیچ شرایطی بین گزینه‌های فدراسیون نیست. اگر قرار باشد سازمان لیگ به لغو قطعی بازی‌ها بیندیشد، یا باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کند که این کار با انتقاد شدید سایر مدعیان مواجه خواهد شد یا باید از قید 21 هفته برگزار شده بگذرد که این تصمیم خشم تاریخی پرسپولیسی‌ها را برمی‌انگیزد. به علاوه در صورت لغو مسابقات، سازمان لیگ باید به 18 تیمی شدن لیگ بیستم تن بدهد که یک اتفاق وحشتناک و پر از تبعات منفی خواهد بود. پس طبیعی است که این سازمان حداکثر تلاشش را به کار ببندد تا هر طور شده ابتدا مسابقات این فصل را به پایان برساند و بعد سراغ فصل آینده برود. در حقیقت شاید زمان و مکان برگزاری ادامه مسابقات نامشخص باشد، اما بازی‌های این فصل قطعا انجام خواهد شد.

 

منبع: بانک ورزش 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rvyy3