شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 09:32
کد خبر: 9026

اسپانسر مشترک برای استقلال و پرسپولیس؟

​آیا قرار است دو باشگاه محبوب پایتخت اسپانسر مشترک داشته باشند؟

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بعد از لغو قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس با شرکت دانش‌بنیان آتیه داده‌پرداز به عنوان کارگزار برند این باشگاه، وزیر ورزش به این ماجرا ورود کرد تا در صورت امکان، همکاری دو طرف از سر گرفته شود.

در چنین شرایطی روزنامه فرهیختگان اعلام کرده که شاید این شرکت، اسپانسر استقلال هم بشود. به نوشته این روزنامه، از زمانی که سعادتمند مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفته، تلاش زیادی برای تامین منابع مالی انجام داده و حتی راسا موضوع همکاری با آتیه داده‌پرداز را به‌دفعات پیگیری کرده است. با این حال قضیه زمانی جالب می‌شود که بدانیم وزیر ورزش نیز در این‌خصوص به‌صورت شخصی وارد عمل شده و این درخواست مشابه را مطرح کرده است.

نکته مهم اینکه تا امروز، کارگزار برند پرسپولیس با این استدلال که مراحل درآمدزایی و اجرایی شدن برنامه‌های مالی برای باشگاهی مثل استقلال حدود 6ماه زمان می‌برد و این باشگاه در برهه زمانی فعلی نیاز مبرمی به منابع مالی دارد، زیر بار درخواست وزیر ورزش و جوانان نرفته است.

استقلال و پرسپولیس در سالهای گذشته تجربه داشتن اسپانسر مشترک مثل همراه اول و ایرانسل را داشته اند. البته شرایط این شرکت با ایرانسل و همراه اول فرق می کند.

 

منبع: فرهیختگان 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27mbd2