یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/14 14:27
کد خبر: 8993

پرسپولیس همه کار می‌کند تا پول برانکو را دیرتر دهد!

​باشگاه پرسپولیس قصد دارد با اعتراض به رای پرونده برانکو، زمان بیشتری برای پرداخت پول وی بخرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد؛ در خصوص تخفیف به پرسپولیس دیگر کاری از دست من ساخته نیست و فکر می‌کنم باید اجازه بدهید اول این موضوع از مراحل تشریفاتی عبور کند و به مرحله اجرا برسد. فیفا نظر خود را به صورت شفاف اعلام کرده، پس من نقشی در این میان ندارم. خیلی موارد را هم وکیلم پیگیری کرده است.

به زبان آوردن چنین حرفی از سوی برانکو، این موضوع را به ذهن مخاطب می‌آورد که رای شکایت برانکو از پرسپولیس، به ضرر این باشگاه صادر شده است. با این حال، واقعیت ماجرا این است که رای گراند این پرونده (تفسیر پرونده) به احتمال زیاد به ضرر پرسپولیس خواهد بود و باشگاه در نهایت چاره‌ای جز پرداخت کامل طلب برانکو نخواهد داشت.

زمانی که رای گراند این پرونده صادر شود، باشگاه پرسپولیس تنها ۲۱ روز فرصت دارد که یا روی آن اعتراض کند یا اینکه پول برانکو را بپردازد. با این حال، در شرایطی که پرسپولیس این روز‌ها اصلا حال و روز خوبی از نظر مالی ندارد، به نظر می‌رسد مدیران باشگاه سعی می‌کنند تا پس از اعلام این رای، روی آن اعتراض کنند تا از این طریق زمان بیشتری برای پرداخت مطالبات برانکو به دست بیاورند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و رای به سود کدام طرف صادر می‌شود.

 

منبع: میزان 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2x8aw4