پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/03 01:44
کد خبر: 8710

بگذارید پرسپولیس و طرفدارانش نفس بکشند!

​مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحات جالبی را درباره حضور عضو هیئت‌ مدیره این باشگاه در برنامه فوتبال برتر و حواشی آن ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: صحبت های مهرداد هاشمی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر با واکنش‌های بسیاری همراه بود. حالا پس از صحبت های مشاور محمدحسن انصاری‌فرد، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز توضیحات جالبی را در این باره ارائه کرده است. از جمله تلاش انصاری فرد برای حضور در این برنامه که این جمله خلاف گفته های اطرافیان اوست.

ابوالفضل امان الله در این باره نوشت: شب گذشته من نیز در استودیو فوتبال برتر حضور داشتم. بر خلاف صحبتِ مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سابق پرسپولیس، نفت ، راه آهن ، سردبیر سابق روزنامه پیروزی و سایت مدال، فعلا روزنامه نگار آزاد، آقای انصاریفرد چند بار با تهیه کننده برنامه تماس گرفتند تا روی خط برنامه بیایند و تحمل نکردند، چون ما از قبل قرار کرده بودیم برنامه جنجالی نشود.

وی درباره دلیل این موضوع افزود: تنها به این جهت که پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. آنهمه تریبون مجازی و برنامه های تلویزیونی در گذشته، طاقت شنیدن هیچ از هزار و کمترین انتقاد را هم ندارند.

او در پایان خطاب به تیم سابق مدیریتی پرسپولیس گفت: اگر واقعا حاضر به مناظره رو در رو هستید برنامه اش را هماهنگ کنید یا بگذارید پرسپولیس از دست شما کمی نفس بکشد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jveo4