پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 05:53
کد خبر: 9173

اختلاف پرسپولیس با کارگزار رسمی بالا گرفت

باشگاه پرسپولیس نسبت به ادامه همکاری با کارگزار رسمی طرف قرارداد خود دلسرد شده است.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ر​باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال جذب حامی مالی جدید برای پرداخت بدهی های کلان خود است که قراردادی را در اوایل فصل جاری با یکی از کارگزاران رسمی بورس برای استفاده آنها از برند باشگاه برای درامدزایی منعقد کرد.

طبق این قرارداد کارگزار طرف قرارداد با سرخ ها ضمن استفاده از اسم پرسپولیس برای جذب اسپانسر حق ایجاد اپلیکیشن باشگاه را نیز دریافت کرد تا بتواند با توجه به فعالیت های کاربران درآمدی را برای پرسپولیس ایجاد کند. همچنین 20 درصد از قرارداد پرسپولیس با اسپانسر نیز به این کارگزار بورس می رسد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است کارگزاری «آتیه داده پرداز» تا کنون ۱۵ میلیارد تومان در فصل جاری به عنوان قرض به حساب پرسپولیس واریز کرده است اما بیانیه امروز این شرکت خبر از پرداخت 25 میلیاردی به حساب سرخ ها دارد.

تمام این مسائل باعث شده تا هیات مدیره سرخ ها پس از کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی این باشگاه با حامی مالی خود دچار مشکل شود.

از این رو جلسات متعددی بین حامی مالی سرخپوشان برای فصل جاری و مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه و مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره برگزار شده است که هنوز باعث رفع اختلافات آنها نشده است.

وضعیت فعلی نابسامان مالی پرسپولیس سبب شده تا هیات مدیره برای ادامه همکاری با این کارگزاری دچار دلسردی شده و دنبال روش های لغو قرارداد خود بدون کوچکترین هزینه شوند.

 

منبع: آخرین خبر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ldj3