پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 14:08
کد خبر: 8574

مهاجم پیشین پرسپولیس خداحافظی کرد

​مهاجم پیشین پرسپولیس و ملوان اعلام کرد دیگر در فوتبال ایران بازی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: سعید حلافی ازجمله استعدادهایی فوتبال ایران است که در تیم‌های صنعت نفت آبادان، پرسپولیس، پیکان و ... بازی کرد، اما خیلی زود به فراموشی سپرده شد و به لیگ یک رفت تا در نهایت از شرایط خود ابراز نارضایتی کند و تصمیم به جدایی از جمع قوهای سپید بگیرد.

این مهاجم ۳۰ ساله که بعد از حضور در نفت الوسط عراق به ایران بازگشت و در ابتدای فصل ۹۹-۹۸ به ملوان انزلی پیوست، اکنون با توافق دو طرفه با مسؤولان این باشگاه و رضایت طرفین، قراردادش را فسخ کرد.

سعید حلافی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه در فوتبال ایران همه بازیکنان مستعد و با کیفیت دیده نمی‌شوند و تنها نام یک سری افراد خاص مطرح شده که این وضعیت چندان عادلانه‌ای نیست.

او ادامه داد: از نظر مالی هم به شخصه شرایط خوبی ندارم و در این فصل تنها ۱۵ میلیون تومان دریافتی داشتم و علاوه بر آن، در کل دوران حضورم در فوتبال ایران دریافتی مناسبی نداشتم که به همین دلیل تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم.

مهاجم پیشین پرسپولیس و صنعت نفت یادآور شد: تصمیم گرفتم که دیگر در فوتبال ایران بازی نکنم و کارم را در کشورهای عربی ازجمله عمان یا عراق ادامه دهم.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27vyg2