پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/26 04:36
کد خبر: 8528

دعوتنامه دروازه‌بان سابق پرسپولیس برای نیازمند

​دروازه بان سابق پرسپولیس در آخرین پست خاطره ای عجیب از تیم پرسپولیس دهه شصت تعریف کرده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: وحید قلیچ یکی از جذاب ترین فوتبالی های حاضر در اینستاگرام است. او گاه به گاه پست ها و استوری ها بامزه و بعضا جنجالی می گذارد؛ مثل همین آخرین بار که یک پست احتمالا حاشیه ساز و یک استوری بانمک را در اینستاگرامش منتشر کرده است. قلیچ که در دهه شصت و در کنار بهروز سلطانی یکی از دو دروازه بان پرسپولیس رویایی آن زمان بود پست هایش را همیشه با این جمله آغاز می کند:" سلام به همه اونایی که عاشقانه دوستشان دارم و دارم."

اما آخرین پست وحید قلیچ یک پست احساسی برای دروازه بان جوان و ملی پوش سپاهان پیام نیازمند است و از این دروازه بان آینده دار می خواهد که به پرسپولیس بیاید. نکته جالب اینجا است که قلیچ رابطه خیلی خوبی با امیرقلعه نویی دارد و دراین پست نیز از سرمربی سپاهان کسب اجازه می کند:" سلام به همه اونایی که عاشقانه دوستشون دارم وثابت کردم دارم چون همونطور که اونا تعصب من رو می کشن و من هم تعصب اونارو می کشم. روی سخن من امروز با آقای نیازمنده...آقای نیازمند فصل بعد هیچ جایی برای تو بهتر از پرسپولیس نیست، در پرسپولیس به روی جوونای با استعداد و دروازه بان خوبی مثل تو بازه...چه بهتر...از امیرقلعه نویی بزرگ تیم که بسیار برای من قابل احترامه اجازه بگیر و به پرسپولیس بیا."

قلیچ درحالی از نیازمند خواسته که فصل آینده به پرسپولیس بیاید که این تیم علیرضا بیرانوند را به دلیل سفربه بلژیک و بازی در تیم آنتورپ در فصل بعد در اختیار ندارد. البته که خیلی ها معتقدند که بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دوم تیم می تواند بهترین گزینه برای جانشینی بیرانوند باشد اما انگار دروازه بان این تیم در دهه شصت نظر دیگری دارد.

وحید قلیچ اما در استوری اش هم یک خاطره بامزه را منتشر کرده و در آن از پرسپولیس دهه شصت می گوید:" یک خاطره اززمان آقای علی پروین بگم...ما برای بازی به جایی رفته بودیم و آقای پروین به ما گفت بروید بخوابید، ما رفتیم بالا برای خوابیدن که دیدیم صدای ساز و دهل از پایین می آید، همه بزرگان تیم هم بودند، درخشان ، محمدخانی، عاشوری، پیوس،پنجعلی و...وقتی دیدیم که صدای ساز و دهل می آید شروع کردیم با نارنگی هایی که آنجا بود کسانی که ساز می زدن را هدف گرفتیم، البته کسی اول جراتش را نداشت و من این کار را شروع کردم."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39vlo4