جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/26 03:07
کد خبر: 8524

دو مدافع پرسپولیس در فهرست بهترین فعالان اجتماعی AFC

فدراسیون قصد دارد شرح حالی از رفتار زیبای محمد نادری و جلال حسینی طی یک ماه گذشته برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و نام آن‌ها را در زمره کاندیدا‌های قسمت برترین فعالان اجتماعی یا همان «رؤیا‌های آسیا» قرار بدهد.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی : پس از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور تعدادی از فوتبالیست‌های کشورمان صادقانه آستین همت بالا زده و برای کمک به هموطنان وارد میدان شدند. هنوز فراموش نکرده‌ایم که محمد نادری چگونه میان مردم رفت و ماسک، دستکش و... بین آن‌ها تقسیم کرد. از طرف دیگر، جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس نیز در روز‌هایی که استان گیلان به شدت درگیر این بیماری بود، اقلام مورد نیاز مردم را از جیب خودش تهیه کرد و به استان زادگاهش فرستاد. این حرکات به صورت کاملاً صادقانه انجام شد و خود این بازیکنان هیچ نقشی در رسانه‌ای شدن رفتارشان نداشتند، اما به نظر می‌رسد کار خوب آن‌ها توسط فدراسیون رصد شده و به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا هم رسیده است.

جایزه رؤیا‌های آسیا

AFC امسال برای انتخاب بهترین‌های قاره کهن بخشی را هم تحت عنوان «رؤیا‌های آسیا» راه‌اندازی کرده که کاندیدا‌های آن از میان فوتبالیست‌ها و مربیان انتخاب می‌شوند که در جریان بروز مشکلات بزرگ اجتماعی به کمک مردم شتافته‌اند. طبق خبر‌های رسیده، فدراسیون قصد دارد شرح حالی از رفتار زیبای محمد نادری و جلال حسینی طی یک ماه گذشته برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و نام آن‌ها را در زمره کاندیدا‌های قسمت برترین فعالان اجتماعی یا همان «رؤیا‌های آسیا» قرار بدهد. البته احتمالاً اسامی یکی، دو نفر دیگر هم همراه با توضیحی در مورد کار‌هایی که صورت داده‌اند برای AFC ارسال می‌شود.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ved3