پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 10:10
کد خبر: 8514

روایت بازیکن سابق پرسپولیس از حق و ناحق کردن انصاری‌فرد

آدام همتی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا و با دریافت رضایت‌نامه راهی پارس‌جنوبی جم شد.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: این بازیکن ۲۵ ساله برای دریافت‌رضایت‌نامه از باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت سرخ‌پوشان انجام داد و انصاری‌فرد، صدور رضایت‌نامه برای این بازیکن را منوط به بخشیدن مبلغ قابل توجهی از قراردادش کرد.

آدام همتی گفت: اگر بگویم دریافتی‌ام از پرسپولیس چقدر بوده است، برخی خنده‌شان می‌گیرد. برای دریافت رضایت‌نامه جلسه‌ای را با انصاری‌فرد انجام دادم. او به من قول‌هایی داد، اما به آن‌ها عمل نکرد. شاید به‌خاطر اینکه من از کشور دیگری به ایران آمده‌ام با فرهنگ اینجا به‌خوبی آشنا نیستم، اما اگر من روزی قولی بدهم، روی آن می‌مانم.

او گفت: انصاری‌فرد به جز قول، یک توافق‌نامه هم به من داد و مبلغ بسیار زیادی را برای گرفتن رضایت‌نامه بخشیدم. این مبلغ را نمی‌گویم، چرا که شاید برخی باور نکنند. اما همان پولی که قرار شد به من بدهند را هم ندادند. ۳ ماه است که از پرسپولیس جدا شدم و خبری نشده است. از پارسال هم هنوز طلب دارم. علاقه‌ای ندارم که این مسائل را در سایت‌ها و مصاحبه‌ها بیان کنم چرا که پرسپولیس را دوست دارم، اما من هم برای فوتبال، از یک کشور دیگر به ایران آمده‌ام.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ngoo2