پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/22 14:46
کد خبر: 8446

پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان می‌شود

​ مهاجم تیم فوتبال پیکان بر این باور است که در بالای جدول پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان خواهد شد اما در پایین جدول هیچ چیز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: فراز امامعلی در خصوص تعطیلی موقت بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: زندگی بدون فوتبال واقعا سخت است ولی این شرایط در اکثر کشورها وجود دارد و کاری هم از دست ما ساخته نیست. در این شرایط نباید ریسک کرد و فوتبال این ارزش را ندارد تا حتی جان یک نفر هم به خطر بیفتد. فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم اما این بلاتکلیفی واقعا خسته‌کننده است. در حال حاضر نمی‌دانم تکلیف بازی‌ها چه خواهد شد، آیا قرار است تیم قهرمان یا سقوط‌کننده‌ها را مشخص کنند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

وی در خصوص اینکه با مشخص شدن تیم قهرمان و سقوط‌کننده‌ها، پیکان به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد، اظهار داشت: اگر قرار است بازی‌ها نیمه کاره بماند نباید تیم ما سقوط کنند چون رقابت در پایین جدول فشرده است و چیزی مشخص نیست. در بالای جدول پرسپولیس شرایط خوبی دارد و به احتمال بسیار زیاد قهرمان می‌شود ولی در پایین جدول چیزی مشخص نیست. اگر لیگ نیمه‌کاره بماند نباید قهرمان یا تیم‌های سقوط کننده را مشخص کنند. تیم ما این شانس را دارد که در لیگ برتر بماند.

مهاجم پیکان عنوان کرد: فکر می‌کنم مسئولان فوتبال ما منتظر این هستند تا ببینند در لیگ‌های اروپایی چه تصمیمی گرفته خواهد شد. طبیعتا فیفا هم در این زمینه دست به کار خواهد شد ولی در مجموع امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود و تیم ما هم ضرر نکند.

 

منبع: تسنیم

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yb9e2