پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/26 15:32
کد خبر: 7933

شجاع بهترین بود

سپهر حیدری اعتقاد دارد که در سال 98 شجاع خلیل زاده بالاتر از دیگر مدافعان، بهترین بازیکن دفاعی فوتبال ایران بود.

رصد ورزشی نوشت: سپهر حیدری پیشکسوت تیم پرسپولیس در پاسخ به این که بهترین مدافع لیگ از نظر او کیست، گفت: شجاع خلیل زاده بهترین مدافع سال 98 از نظر من بود. او نسبت به قبل عیب های خود را پوشانده و به خصوص اعصاب خود را بهتر رعایت کرد. از نظر کیفی هم کم اشتباه بود و البته این را هم بگویم که امسال خیلی برای مدافعان سال خوبی نبود و همگی پراشتباه بودند.

حیدری در مورد این که چرا سیدجلال را انتخاب نکرد هم گفت: سیدجلال را به این دلیل انتخاب نکردم چون در بیشتر بازی ها نبود. شاید به دلیل کج سلیقگی مربیان، مصدومیت و... خیلی از بازی ها را نبود. وگرنه سیدجلال همیشه از نظر فنی جزو بهترین ها بوده ولی امسال رای من شجاع خلیل زاده است.

پیشکسوت قرمزها درباره مدافعان لژیونر نیز اظهار داشت: مدافعان لژیونر هم واقعا کیفیت بالایی دارند. من بازی آن ها را هم دنبال می‌کنم اما معمولا بازی هایی که آن ها خوب هستند انعکاس پیدا می‌کند. مثلا ما همیشه گل، پاس گل و... آن ها را دیدیدم اما اشتباهات آن ها را کمتر دیده ایم. اما در کل باتوجه به سختی بازی ها و ثبات باید انتخاب کرد. همچنین به نظر من شجاع تا زمانی که ایران باشد، شک ندارم انتخابش پرسپولیس خواهد بود. اما به هر حال آرزوی هر بازیکنی است که در فوتبال اروپا توپ بزند و شجاع هم از این قاعده مستثنی نیست.

او درباره عملکرد کلی مدافعان ایرانی گفت: مدافعان ما امسال در رده ملی عملکرد خوبی نداشتند و برخلاف قبل که خیلی کلین شیت داشتیم، این اتفاق رخ نداد. در باشگاه ها هم من تک تک بازی ها را دنبال می‌کنم و می‌بینم که اشتباهات بیشتر از قبل شده اند که این اصلا خوب نیست.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم در خصوص عدم گلزنی مدافعان پرسپولیس نیز گفت: عدم گلزنی مدافعان پرسپولیس به خاطر تغییرات زیادی است که آقای کالدرون در ترکیب می داد. مدافعان می خواستند کلین شیت کنند تا در ترکیب بمانند و به همین خاطر تمرکزشان روی فاز دفاعی بود. این فصل دفاع های پرسپولیس راحت نبودند و این به خاطر تغییرات زیادی بود که آقای کالدرون داشتند. زمان آقای کالدرون مصدومیتی نبود و این تغییرات رخ می‌داد اما الان به خاطر مصدومیت است که یحیی تغییر و تحول در تیمش ایجاد می‌کند. کالدرون اعتماد به نفس را از تیم گرفته بود. درست است که پرسپولیس در دفاع عملکرد خوبی داشت اما مدافعان در خط حمله خوب نبودند و این به خاطر استرسی بود که از کالدرون به تیم تزریق می‌شد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gxex2