سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/13 15:03
کد خبر: 7532

واکنش ستاره لیگ برتر به اتهامات علیه پرسپولیس

​کاپیتان ذوب آهن مدعی است تیمش در ادامه مسابقات تلاش خواهد کرد تا به روند مناسبی از لحاظ کسب نتیجه دست یابد.

رصد ورزشی نوشت: تغییر کادرفنی در ذوب آهن هم باعث نشده تا این تیم روند پرنوسان نتیجه گیری را خاتمه دهد و آنها در میانه جدول در سودای دستیابی به امتیازات دیدارهای باقیمانده برای حضور در رده بالای جدول هستند.

قاسم حدادی‌فر، هافبک و کاپیتان ذوب آهن درباره شرایط این تیم و تعطیلی لیگ می‌گوید: شرایط خوبی داریم و بعد از بازی سختی که با ذوب آهن داشتیم با اعلام سازمان لیگ مسابقات تعطیل شده و ما هم منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و تا چه زمانی بازی‌ها برگزار نمی‌شود. شرایط کلی تیم خوب است و عملکردمان هم اگر دیده باشید رو به پیشرفت است. اوضاع ما واقعاً رو به بهبود است ولی بدشانسی آوردیم که چند بازی سخت پیاپی داشتیم ولی در کل بد نتیجه نگرفتیم. در بازی با استقلال و تراکتور هم مستحق شکست نبودیم و به نظرم بدشانسی باعث شد نتیجه نگیریم.

وی در مورد تعطیلی لیگ با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز گفت: به نظرم فوتبال از جان افراد مهم‌تر نیست و باید تصمیمی گرفته شود که سلامت بازیکنان، عوامل برگزاری بازی‌ها و سایرین به خطر نیفتد. ضمن اینکه فوتبال به تماشاگرانش زنده است و اگر آنها نباشد لطفی ندارد. ما خودمان در این دو هفته که بدون تماشاگر بازی کردیم نه تمرکزی داشتیم و نه انگیزه همیشگی را و در این شرایط به نظرم تا عادی شدن اوضاع باید صبر کرد و بازی‌ها را به تعویق انداخت.

کاپیتان ذوب آهن در مورد بازی با سپاهان و تساوی در این دربی گفت: بازی خوبی بود و توانستیم از این دیدار سخت یک امتیاز بگیریم. هرچند فکر می‌کنم یک پنالتی هم داور برای ما نگرفت ولی به هر حال گذشته و من نمی‌خواهم زیاد در مورد داوری صحبت کنم. به هر جهت بازی خوبی بود و فقط جای تماشاگران خالی بود.

حدادی‌فر در مورد اینکه برای دومین سال پیاپی سپاهان به دلیل امتیاز دادن به ذوب آهن از کورس قهرمانی عقب میفتد هم گفت: فکر می‌کنم قشنگی و اصالت فوتبال اصفهان به همین است و مکتب باشگاه ذوب آهن هم همیشه به اخلاق و سلامت احترام گذاشته و همین موضوع فوتبال را قشنگ و جذاب می‌کند. سپاهان هم به عنوان یک باشگاه همشهری و پرطرفدار برای ما قابل احترام است ولی طبیعتاً همه چیز در زمین مسابقه تعیین می‌شود.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اتهاماتی که به سلامت نتایج لیگ برتر و مهندسی شدن آن مطرح می‌شود هم گفت: این صحبت‌ها را خیلی ها مطرح کردند ولی من با احترام به تمام آنها باید بگوم چنین موضوعی را قبول ندارم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است که بیشترین ملی‌پوشان را در این سال‌ها داشته و شاکله تیمش را حفظ کرده و کمتر ترکیب این تیم دچار تغییرات زیاد شده و به همین دلیل طبیعی است که نتایج خوبی بگیرد. مطرح شدن چنین مواردی چهره فوتبال ما را زشت می‌کند.

 

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eqk63