پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/22 05:46
کد خبر: 6591

غائبین پرسپولیس در دیدار با الدحیل

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل الدحیل در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هیچ مصدومی ندارد.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه به مصاف هم می‌روند.

در یکی، دو روز گذشته برخی از کانال‌های فضای مجازی عنوان کردند که پرسپولیس برای بازی مقابل الدحیل مصدوم دارد. پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد اصلا این مورد صحت ندارد و در اردوی پرسپولیس هیچ مصدومی پیش از بازی با الدحیل دیده نشده است.

هوای شهر دوحه که محل برگزاری بازی است، در یکی، دو روز اخیر کمی سرد شده است. حتی شب گذشته (دوشنبه) هم در این شهر باران برای دقایقی بارید، اما خیلی طول نکشید و بارش‌ها به صورت پراکنده بود. به طوری که لحظات پایانی تمرین پرسپولیس با بارش باران همراه بود.

منطقه‌ای در شهر دوحه به اسم «سوق واقف» (به معنی بازار) است. این محل به نوعی پاتوق ایرانیان مقیم قطر است و اکثر آنها در این محل دور هم جمع می‌شوند. ایرانیانی که در این مکان حضور داشتند اعلام کردند حتما برای حمایت از پرسپولیس امروز به ورزشگاه می‌روند. آنها همچنین گفتند امیدواریم همه نماینده‌های فوتبال ایران در قطر برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

شهر دوحه به طوری کلی شهری است که در آن به ورزش همگانی و فوتبال اهمیت زیادی داده می‌شود. به شکلی که حتی در رستوران‌ها و کافه‌ها مدام فوتبال از تلویزیون‌ها پخش می‌شود. این نشان می‌دهد علاقه مردم این شهر به ورزش خصوصا فوتبال زیاد است.

تعدادی از ایرانیانی که در دوحه حضور داشتند شب گذشته در هتل میلینیوم که محل اقامت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس است، حضور پیدا کردند. این هواداران با بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس هم عکس یادگاری و از آنها امضا گرفتند. تعدادی از آنها مشغول صحبت با افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس شدند و حتی با او شوخی‌های استقلالی و پرسپولیسی هم کردند.

در این میان بحث کری‌خوانی هم داغ بود. برخی از استقلالی‌ها که برای حمایت از پرسپولیس در هتل حضور پیدا کرده بودند با پیروانی شوخی‌های فوتبالی می‌کردند. این هواداران به پیروانی می‌گفتند ما در اینجا برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنیم، اما امیدواریم این تیم در لیگ طوری نتیجه بگیرد که در نهایت استقلال عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. پیروانی هم با خنده پاسخ این هواداران استقلالی را می‌داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vnm62