جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/21 00:32
کد خبر: 6505

ستاره پرسپولیس: مثل دیماریا هستم!

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو مدافع استقلال تکل زده بودند و به نوعی دیماریایی به استقلال گل زدم.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل استقلال در نیمه دوم به میدان رفت و در شرایطی که تیمش تا دقایق پایانی از حریف سنتی خود عقب بود توانست روی پاس زیبای خود به استوکس و ریباند ضربه مهاجم پرسپولیس دروازه استقلال را در زاویه‌ای بسته، باز کند. بشار در خصوص این دربی  گفت‌وگویی را به شرح زیر انجام داد:

بشار رسن در مورد دربی اظهار داشت: به نظرم دربی بسیار جذابی بود. همین که در مهم‌ترین بازی آسیا ۴ گل زده شده نشان می‌دهد که این مسابقه چه کیفیت بالایی داشت، اما به نظرم می‌توانستیم این دیدار را ببریم و فقط توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ‌نشینی خود در این بازی گفت: این نظر کادر فنی است و من به آن احترام می‌گذارم، اما سعی می‌کنم طوری عمل کنم تا خیلی زود دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

رسن درباره اینکه استقلال این فرصت را داشت که پرسپولیس را شکست دهد گفت: به نظرم ما در نیمه دوم غافلگیر شدیم و اگر آن گل را نمی‌خوردیم می‌توانستیم پیروز شویم. مطمئن باشید بعد از زدن گل دوم به استقلال اگر چند دقیقه بیشتر زمان داشتیم حتما این تیم را شکست می‌دادیم.

وی در باره گلی که به ثمر رساند تصریح کرد: واقعا گل سختی زدم، چون زاویه کاملا بسته شده بود. دو مدافع استقلال تکل زده بودند و به نوعی دیماریایی به استقلال گل زدم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2a9wy4