پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/20 15:45
کد خبر: 6489

خدا کند به پرسپولیس بخوریم!

هافبک شماره 8 استقلال می گوید تنها دلیل مصدومیت او و شیخ دیاباته خستگی بوده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: فرشید اسماعیلی یکی از آماده ترین بازیکنان این فصل استقلال است اما او به دلیل یک اتفاق عجیب و نادر سه بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و دو بازی در لیگ برتر را از دست داده است. او در آخرین تمرین قبل از بازی با الکویت عضله چهار سر رانش آسیب دید تا بازی های حساس تیمش را از دست بدهد.

 

اسماعیلی صحبت های جالبی در مورد مصدومیتش، از دست دادن بازی با پرسپولیس و البته انتخاب سرمربی تیم ملی انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

چطور شد به یکباره مصدوم شدی؟

من با قدرت می گویم دلیل مصدویت من چیزی جز خستگی نبود همانطور که دلیل مصدومیت شیخ دیاباته هم همین بود، مگر می شود یک بازیکن با یک ضربه کوچک آسیب ببیند؟ خود من در یک صحنه جزیی آسیب دیدم که باور کردنی نبود و فقط دلیل آن خستگی بود.

چطور خستگی عامل مصدومیت تو شد؟

ببینید ما شب قبل از آخرین تمرین خود قبل از بازی با الکویت تنها 4 ساعت خوابیده بودیم. قبل از این بازی حتی برنامه سفر ما هم مشخص نبود و این موضوع باعث شد استراحت کافی نداشته باشیم. واقعا در یک صحنه ساده عضله چهارسر رانم آسیب دید که برای خودم هم باور کردنی نبود.

به نظر تو بازیکنان دیگر هم در معرض آسیب دیدگی هستند؟

شاید باورتان نشود اما این چند بازی که نبودم به جای برد استقلال دعا می کردم مصدوم ندهیم. به خانواده ام می گفتم دعا کنید این بچه ها مصدوم نشوند. مگر می شود یک تیم با این کمبود بازیکن در 12 روز 4 بازی انجام بدهند؟ خیلی سخت است و بازیکنان ما از جان مایه گذاشته اند و واقعا من افتخار می کنم عضوی از این تیم هستم.

وقتی متوجه شدی نمی توانی در دربی بازی کنی چه حسی داشتی؟

خیلی خیلی ناراحت شدم، من خیلی دوست داشتم اتفاق دربی فصل گذشته را جبران کنم ولی دو بازی رفت و برگشت را با بدشانسی از دست دادم. شاید دو برابر سایر بازیکنان برای این بازی انگیزه داشتم ولی خب قسمت نشد.

با این شرایط باید یک سال دیگر برای بازی با پرسپولیس صبر کنی. این موضوع برایت سخت نیست؟

راستش من به دور از کری های مرسوم خیلی دوست دارم در جام حذفی به پرسپولیس برخورد کنیم. فکر می کنم این بازی چون تک حذفی است خیلی جذاب می شود و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد تا هواداران از یک فوتبال بسیار جذاب لذت ببرند.

وضعیت مصدومیت تو چطور است؟

من از روز گذشته در تمرین حضور پیدا کردم و در حال حاضر هم در تهران ماندم تا تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کنم. مصدومیت من چون در نقطه حساسی بود نمی توانستم تا پایان روند درمانی به تمرینات اضافه شوم و به همین دلیل دوری ام طولانی شد. من طبق برنامه مربی بدنساز تیم دارم تمرین می کنم و انشاالله در بازگشت تیم از اربیل به تمرینات اضافه می شوم. در این بین باید از دکتر نوروزی، دکتر ستوده و خانم دکتر محمدی تشکر کنم که خیلی برای من زحمت کشیدم تا دوران مصدومیتم را پشت سر بگذارم.

این روزها انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی واکنش های مثبت و منفی زیادی را به همراه داشته است. نظر تو در این باره چیست؟

من شخصا موافق هستم، ببینید در فوتبالی که مربی هایی مثل استراماچونی، ویلموتس، برانکو و کالدرون می روند و در ایران نمی مانند، در وضعیتی که همه شرایط خاص کشور را می دانند فکر می کنم آقای اسکوچیچ گزینه‌ای کاملا منطقی هستند. نیمکت تیم ملی چند گزینه داشت و من فکر می کنم آقای اسکوچیچ از خیلی از گزینه ها بهتر و جلوتر است. ببینید او در این مدت با تیم های کم ستاره چقدر خوب نتیجه گرفته است، خودم اعتراف می کنم در طول 5 سالی که در استقلال بازی می کنم همیشه یکی از سخت ترین رقیبان ما تیم های اسکوچیچ بوده اند و حتی می توانید در مورد توانایی فنی او از بازیکنانی که با این مربی کروات کار کرده اند سوال کنید. مطمئن باشید همه از او تعریف می کنند.

و حرف پایانی....

حضور در جام جهانی برای فوتبال ما بسیار مهم است، از من بازیکن تا مربی ها و حتی اهالی رسانه. باید همه دست به دست هم بدهیم تا انشاالله تیم ملی به جام جهانی برود و در این بین نیاز به اتحاد کل جامعه فوتبال حس می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qgxp2