یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/27 11:01
کد خبر: 4738

گزینه جدی پرسپولیس نیامد!

مهاجم ایرلندی با ادعای اینکه برگه پاسپورتش به اتمام رسیده و قادر به حضور در دبی نیست، در مذاکره نهایی حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: آنتونی استوکس به عنوان آخر هدف زمستانی پرسپولیس و در شرایطی که مدیران این باشگاه مدعی هستند مذاکرات با وی مثبت پیش رفته، در جلسه با نماینده این باشگاه در دبی حاضر نشد.

باشگاه پرسپولیس بعد از مذاکره با کریستین اوساگوآنا و جذب این مهاجم به دنبال این بودند تا خرید بعدی خود در نقل و انتقالات زمستانی را به آنتونی استوکس اختصاص دهند. طی این درخواست، قرار بود مهاجم سابق تراکتور با حضور در دبی مذاکرات خود را با امیر حسینی، نماینده باشگاه پرسپولیس دنبال کند و در نهایت قرارداد طرفین به امضا برسد

در این رابطه گفته می‌شود اما برخلاف وعده باشگاه پرسپولیس برای امضای قرارداد با این مهاجم طی روز پنج شنبه، او راهی دبی نشده و در این جلسه حاضر نشده است. استوکس به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده به دلیل اکسپایر شدن پاسپورتش قادر به حضور در دبی نیست و سه روز دیگر و با دریافت پاسپورت جدید در این جلسه حاضر خواهد شد.

با این حال گفته می‌شود پیش قرارداد بین پرسپولیس و استوکس به امضا رسیده و آنها در انتظار حضور این مهاجم ایرلندی (که قرار است سه روز دیگر دوباره در دربی حاضر شود) در دبی و امضای نهایی و حضور او در تهران هستند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3na6k2