یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/08 15:09
کد خبر: 3670

دلیل دلخوری کالدرون از مدیرعامل پرسپولیس فاش شد

پس از گلایه‌های گابریل کالدرون و حواشی چند روز اخیر پرسپولیس در مورد بازگشت مربی آرژانتینی، خبرهایی از دلایل این دلخوری به گوش می‌رسد.
به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از جام نیوز: سعید راد یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال مشهورترین هواداران پرسپولیس به شمار می‌رود. این هنرپیشه معروف ایرانی به گفته خودش از سال ۱۳۴۸ طرفدار پرسپولیس بوده و حتی برای تماشای بازی‌های تیم محبوبش بار‌ها در گذشته تصویربرداری فیلم‌هایش را در روز مسابقات پرسپولیس نیمه‌کاره گذاشته است.


سعید راد، اما پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران که با برتری یک بر صفر شاگردان کالدرون به پایان رسید، حسابی به مرد آرژانتینی تاخت و او را یک مربی بی‌تربیت خواند! دیروز شنیده شد یکی از دلایل دلخوری و ناراحتی شدید گابریل کالدرون از مدیرعامل پرسپولیس دیدن فیلمی از مسابقه روز جمعه بوده که سعید راد (منتقد کالدرون) را کنار محمدحسن انصاری‌فرد نشان می‌دهد!


البته مصاحبه پس از بازی سعید راد به گوش کالدرون رسیده، اما آنچه آتش او را تندترکرد دیدن مدیرعامل باشگاه کنار سعید راد هنرپیشه ایرانی و پدربزرگ آدام همتی بوده است. شاید هم گابریل کالدرون تصور کرده این مصاحبه سعید راد با موافقت یا هماهنگی قبلی انصاری‌فرد بوده که این تصور به اعتقاد ما باطل است. سعید راد از جمله هنرمندان پرسپولیسی است که به واسطه سال‌ها تماشای مسابقات تیم محبوبش هر از گاهی نظرات خود را با خبرنگاران ورزشی در میان می‌گذارد و این اتفاق جدیدی نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yave4