پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/08 04:25
یا جای من است یا جای این آقا؛
کد خبر: 3629

جنجالی ترین شرط کالدرون برای ماندن در پرسپولیس

یک و نیم روز بعد از خروج گابریل کالدرون از ایران و بازگشت او به آرژانتین، بازار گمانه زنی ها درباره شروط او برای ادامه همکاری با پرسپولیس داغ است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ گابریل کالدرون جمعه شب و پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی، میزبان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بود اما دوباره در شرایطی ایران را ترک کرد که هزینه حضور او در CIP فرودگاه امام خمینی پرداخت نشده و این مسئله ناراحتی دیگری را برای او ایجاد کرد.

دلخوری او البته نه از بابت مبلغ پرداختی به CIP فرودگاه که بابت بی توجهی ادامه دار باشگاه به تشریفاتی است که باید در هنگام سرویس دادن به سرمربیان (ایرانی و خارجی) مورد توجه قرار بگیرد.

خبر داغ فوتبالیتیم جدید علی دایی مشخص شد + جزئیات

اما کالدرون پیش از آن‌که به فرودگاه برود، شروطی را برای ادامه همکاری با پرسپولیس مطرح کرده که یکی از آن ها جنجالی تر از بقیه است. کالدرون به صراحت از مدیران پرسپولیس خواسته که سرپرست جدیدی را برای حضور روی نیمکت پرسپولیس انتخاب کنند و این بدان معناست که او مایل به ادامه همکاری با افشین پیروانی نیست.

40

افشین پیروانی که کار خود را از دو ماه قبل آغاز کرده و جانشین محسن خلیلی شده است، با گذشت زمان با سرمربی آرژانتینی با چالش مواجه شده و حالا کالدرون قصد دارد محسن خلیلی را به پستی که از دست داده بود، بازگرداند و این موضوع نیز در گفتگو با مدیران پرسپولیس مطرح شده است. در عین حال افشین پیروانی در میان هواداران و رسانه‌ های نزدیک به مدیریت فعلی پرسپولیس پایگاه مناسبی دارد و باتوجه به سابقه و البته علاقه به حضور در این پست، فردی نیست که میدان را به سادگی برای کالدرون خالی کند.

پس به نظر می‌رسد طرفین با آرایش نیروها در روزهای آینده، هر یک به دنبال پیروزی در این جنگ باشند. البته نکته اینجاست که باوجود انتشار اخبار مختلف در رسانه های رسمی و خبرگزاری ها و همچنین رسانه های اجتماعی، باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون و البته افشین پیروانی هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند. اما تحرکاتی در حول و حوش این خبر آغاز خواهد شد که در آینده پرسپولیس بی تاثیر نیست.

42

نکته جالب این که مهرداد میناوند که دوست نزدیک پیروانی و یار غار او محسوب می‌شود، روز گذشته با انتشار یک استوری به حمایت از پیروانی پرداخت و اینطور گفت که هیچ کس تعصب او به پرسپولیس را ندارد. این پست عکسی از افشین پیروانی کنار کارلوس کی‌روش را نشان می‌داد. مربی ای که بعد از حضور پیروانی در تیم ملی و در اقدامی ناگهانی، در سال ۹۶ در همین ماه، از همکاری با پیروانی و سایر اعضای کادر امتناع ورزید. اتفاقی که بعدها درباره  برانکو هم تکرار شد و او بعد از یک سال کار با برانکو، با تغییراتی که در پرسپولیس اتفاق داد، جای خود را به محسن قنبرپور و سپس محسن خلیلی داد.

حالا ادامه یا پایان کار افشین پیروانی در پرسپولیس به جدیت کالدرون در درخواستش برای قطع همکاری با سرپرست پرسپولیس، باز می‌گردد. البته که در صورت قطع همکاری، رویارویی با او برای کالدرون کم هزینه نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aawv2