پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/03 06:56
کد خبر: 3374

ال تایگر به جای مانژوکیج در رقیب پرسپولیس

با به بن بست رسیدن مذاکرات مالی، ستاره کروات باشگاه یوونتوس در آخرین گام از کوچ به لیگ ستارگان منصرف شد تا باشگاه قطری به دنبال شکاری بزرگ تر باشد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: ماریو مانژوکیج ستاره33 ساله کروات باشگاه یوونتوس دومین بازیکنی بود که طی یکی دو سال گذشته تصمیم به حضور در فوتبال قطر و پوشیدن پیراهن الدحیل بعد از مهدی بن عطیه مراکشی بود. این بازیکن که پیشنهادات زیادی از باشگاه های اروپایی داشت قرار بود با قراردادی 7.5 میلیون یورویی راهی الدحیل شود اما با وجود موفقیت در تست های پزشکی در آخرین گام این انتقال منتفی شد.


رسانه های دوحه با اشاره به این که وکلای مانژوکیج و نماینده های الدحیل بر سر مسائل مالی قرارداد به توافقی نرسیدند از خارج شدن نام مانژوکیج از فهرست خریدهای زمستانی صدرنشین قطر خبر دادند و مدعی شدند این باشگاه متمول برای تقویت خط حمله خود به سراغ چهره ای مشهورتر از فوتبال اروپا رفته و قصد دارد ال تایگر کلمبیایی ها را از استانبول به دوحه بکشاند.


رادامل فالکائو کاپیتان تیم ملی کلمبیا و خرید پر سر و صدای تابستانی گالاتاسرای جدیدترین گزینه باشگاه الدحیل برای انتقال به لیگ ستارگان قطر در پنجره زمستانی است، بازیکنی که در سوپرلیگ ترکیه به توفیق زیادی نرسید و فاتح تریم کمتر از او در ترکیب اصلی خود بهره می برد. این مهاجم 33 ساله تنها یک بار در فصل جاری برای گالا به میدان رفته و بیشتر اوقات مصدوم بود و حالا قرار است با قراردادی پنج تا شش میلیون یورویی راهی دوحه و اردوی رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27zov3