پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/02 07:29
کد خبر: 3296

ترکیب پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشر مشخص شد

گابریل کالدرون ترکیب تیم خود برای تقابل با شهرداری ماهشهر را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل ازورزش سه:  تیم پرسپولیس از دقایقی بعد در مقابل شهرداری ماهشهر قرار خواهد گرفت. این بازی حساس در حالی برگزار می‌شود که علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی و امید عالیشاه در فهرست این تیم حضور ندارند.

 

بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات قرمزها در این بازی نیز در درون دروازه خواهد بود. او این فصل پنج بازی در ترکیب پرسپولیس بوده و موفق به ثبت آمار صددرصدی کلین شیت و پیروزی شده است.

 

در خط دفاعی سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در کنار هم قرار می‌گیرند و شجاع خلیل زاده نیمکت نشین است. در سمت راست شیری به نیمکت منتقل شده و سیامک نعمتی بازی خواهد کرد و در سمت چپ هم محمد نادری خواهد بود.

 

نکته مهم بازگشت کمال کامیابی نیا است. این نخستین بازی فصل خواهد بود که کمال فیکس بازی می‌کند. در کنار او نیز احمد نوراللهی حضور خواهد داشت و در سمت راست و چپ نیز بشار رسن و فرشاد احمدزاده ایفای نقش خواهند کرد.

 

در خط حمله حضور وحید امیری و علی علیپور نشان می‌دهد که کالدرون شهرداری ماهشهر را دست کم نگرفته و قصد دارد با تمام قوا در این بازی حضور یابد. 

 

سرخپوشان همچنین روی نیمکت امیرحسین بیات، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی و مهدی عبدی را در اختیار دارند.

 

 

ترکیب پرسپولیس به شرح زیر است:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال  حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45z6o4