پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/01 05:57
کد خبر: 3227

یک زن معاون باشگاه پرسپولیس شد

زهرا اسفندیاری معاون جدید باشگاه پرسپولیس می‌گوید: دوست ندارد از رانت استفاده کند و بین او و دیگر بانوان تبعیض باشد؛ بنابراین برای تماشای بازی پرسپولیس به استادیوم نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ زهرا اسفندیاری جدیدترین معاونی است که به باشگاه پرسپولیس راه یافته. او که در پست های اداری و پشتیبانی فعالیت خواهد کرد، فردی شناخته شده برای هواداران نیست اما حضورش در یک باشگاه ورزشی که تیم بانوان ندارد، نکته جالبی به شمار می‌رود. در این سال‌ها کمتر پیش آمده که در سطح مدیریت و معاونت، زنان در باشگاه های ایرانی حضور داشته باشند و حالا زهرا اسفندیاری قصد دارد این سنت را بشکند.

به همین خاطر گفتگویی کوتاه با او انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

* خانم اسفندیاری، بیشتر از خودتان بگویید.

من در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و چند شهرستان دیگر تهران در وزارت ورزش، اداره کل تربیت بدنی و سازمان تربیت بندی فعالیت داشتم و چند سال اخیر را هم در اداره کل تربیت بدنی تهران فعالیت می‌کردم. من بیشتر در پست های مدیریتی و امور مالی بودم و حالا افتخار دارم که در پرسپولیس کار خودم را انجام دهم.

* چه شد که به یک مجموعه ای چون پرسپولیس آمدید؟

در ابتدا باید بگویم که افتخار می‌کنم در باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس هستم. ماجرا این است که من قبلا همکاری خاصی با آقای انصاری فرد نداشتم اما وقتی از سوی ایشان دعوت نامه گرفتم، تلاش کردم تا انتقالی بگیرم و به باشگاه پرسپولیس بیایم و اینجا کارم را ادامه دهم. من سابقه 24 سال کار دارم و ضمن تشکر از دوستانی که از قبل حضور داشتند، امیدوارم که بتوانم امورات را قانون مند و ساختاری انجام دهم و ساختارسازی کنم.

* شما فوتبالی هم هستید؟

بله مگر می‌شود نزدیک به سه دهه در این فضا کار کنم و فوتبالی نباشم؟ من طرفدار فوتبال هستم و به تیم پرسپولیس هم علاقه زیادی دارم و بازی های این تیم را هم از تلویزیون دنبال می‌کنم. همچنین باید بگویم که در رشته های اروبیک و ژیمناستیک مدرک مربیگری گرفته ام و در این حوزه ها هم فعالیت دارم.

* کمتر پیش می‌آید یک زن در باشگاه پرسپولیس به پست معاونت برسد. چه نظری در این باره دارید؟

البته باید بگویم که الان خانم ها در رده های مختلف کارهای مدیریتی را انجام می‌دهند و این اصلا عجیب نیست که من هم در این پست باشم. اما خب درست می‌گویید و کمتر پیش آمده چنین اتفاقی رخ دهد. به همین خاطر از اعتماد باشگاه، مدیرعامل محترم و هیئت مدیره خوشحال و متشکرم و امیدوارم انتظارات را برآورده کنم. می‌دانم باشگاه پرسپولیس چه قدر هوادار دارد و انتظارات هم زیاد هستند. همچنین می‌دانم زنان زیادی هوادار این تیم هستند و چه علاقه ای به آن دارند.

* از زنان گفتید و همچنین از این که خودتان بازی ها را دنبال می‌کنید. دوست ندارید از نزدیک این اتفاق برایتان رخ دهد؟

من همیشه دوست داشتم بازی های تیم محبوبم را از نزدیک تماشا کنم اما تابع قانون کشور نیز هستم. همچنین دوست ندارم تبعیضی بین من و دیگر بانوان باشد و نمی‌خواهم از رانت خاصی استفاده کنم. وظیفه من کار اداری و پشتیبانی در باشگاه است و این که خدماتی را به تیم بدهم. سعی می‌کنم این پشتیبانی به بهترین شکل باشد و پرسپولیس هم موفقیت هایش را تکرار کند.

* چیزی از خودتان مانده که نگفته باشید؟

من در کار خودم دقیق هستم و فکر نکنید چون زن هستم نمی‌توانم کارها را انجام دهم. از هرکسی که بپرسید از منظم بودن من می‌گوید و همچنین کمترین ضریب خطا در کارم. امیدوارم بعدها آقای انصاری فرد هم درباره کارم مثبت صحبت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48jvm3