شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/19 06:59
کد خبر: 2597

ساعت بازی پرسپولیس و گل گهر مشخص شد

وینگر سابق استقلال و شهرخودرو بار دیگر مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ایلنا: در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز پرسپولیس از ساعت 17:30 میزبان تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

 

بهنام برزای بازیکن سابق تیم استقلال و شهرخودرو خراسان در حال حاضر در تیم گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند و حضورش در دیدار امروز مقابل پرسپولیس از تقابل‌های جالب این بازی خواهد بود.

 

برزای فصل گذشته بازیکن تیم شهرخودرو بود. در جام‌حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و در ضربات پنالتی هم حضور داشت. برزای نخستین پنالتی پدیده را تبدیل به گل کرد تا تیمش ۱-۰ پیش بیفتد. او ضربه‌اش را برخلاف جهت حرکت بیرانوند زد و پس‌از آن با یک پشتک این گل را جشن گرفت اما این پایان کار نبود. او سپس دستش را کنار گوشش گذاشت و از همان لحظه اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به برزای آغاز شد.

 

برزای در حین حرکت به سمت بازیکنان خودی شیطنت‌هایی کرد و به هواداران پرسپولیس عدد ۴ را نشان دادتا وضعیت ورزشگاه را حسابی به هم ریخته باشد. اما این حرکت با کارت زرد از سوی خورشیدی داور این دیدار همراه بود.

 

با این حال هواداران پرسپولیس و بازیکنان این تیم حسابی از دست بازیکن سابق استقلال ناراحت شدند و تمام تلاش خود را کردند تا پاسخ او را در زمین بدهند. بیرانوند پس از مهار پنالتی بازیکنان پدیده، به شکل برزای دستش را کنار گوشش قرار داد و از هواداران پرسپولیس خواست تا او را بیشتر تشویق کنند.

 

این جنجال به میکسدزون هم رسید تا تقابل وینگر سابق استقلال با بازیکنان پرسپولیس ادامه دار باشد. بازیکنان پرسپولیس که این این دیدار را برده بودند در نکوهش رفتار برزای صحبت‌هایی کردند. در آخر برزای با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تمامی بازیکنان و هواداران تیم پرسپولیس که باعث ناراحتی آن‌ها شده بود معذرت خواهی کرد تا فضای ملتهب شده را کمی زام کرده باشد.

 

حالا باید دید که حضور برزای در دیدار امروز گل‌گهر و پرسپولیس باز هم به جنجال کشیده خواهد شد یا نه؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36oxj3