پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/19 21:32
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 24845

فوق ستاره ریزنقش در راه استقلال؟

به گزارش سانا پرس، طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال به‌طور جدی خواهان جذب مهدی قایدی مهاجم مازاد شباب‌الاهلی است و این انتقال می‌تواند با درصد احتمال بالایی قطعی شود.

به گزارش سانا پرس، طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال به‌طور جدی خواهان جذب مهدی قایدی مهاجم مازاد شباب‌الاهلی است و این انتقال می‌تواند با درصد احتمال بالایی قطعی شود.

 

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران در نقل‌وانتقالات تابستانی به‌دنبال جذب وینگر و مهاجمان لژیونر بود و اکنون در جدیدترین فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی‌اش، به‌خدمت گرفتن مهدی قایدی وینگر مازاد شباب‌الاهلی را هدف بعدی قرار داده است.

نشریه خبری «کره‌الامارات» خبر داد باشگاه استقلال نیز برای جذب مهدی قایدی ستاره ایرانی شباب الاهلی وارد عمل شد.

پیش از این الاتحادکلباء و الوصل مشتریان مهاجم ایرانی شباب‌الاهلی بودند و اکنون باشگاه استقلال هم برای برگرداندن این بازیکن با استعداد به لیگ ایران تلاش می‌کند.

الاتحادکلباء با هدایت فرهاد مجیدی مربی ایرانی‌اش در دو هفته گذشته تلاش زیادی کرد تا قایدی را به‌صورت قرضی به‌خدمت بگیرد ولی در نهایت موفق نشد.

اما باشگاه الاتحادکلباء همچنان مشتری قایدی است و مانعی برای الوصل و استقلال در جذب مهاجم ملی‌پوش ایرانی شباب‌الاهلی به‌شمار می‌آید.

70d557cd-ca52-4d5d-8d00-dad96a1572e8

ضمن اینکه مهدی قایدی موافقت اولیه خود را برای پیوستن به جمع شاگردان ساپینتو اعلام کرده است اما طرفین بابت سایر پیشنهادات و برخی مسائل دیگر، به توافق نهایی نرسیده‌اند و مذاکرات ادامه دارد.

اخبار ورزشی بیشتر را در سانا پرس بخوانید.

* مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد .


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqrel