دوشنبه 21 اسفند 1402 - 11 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/26 13:00
ستاره پرسپولیس
کد خبر: 17002

کری خوانی ستاره پرسپولیس بعد از باخت به الهلال | ستاره پرسپولیس: فکر کردم شما الهلال را بُرده اید!

ستاره پرسپولیس گفت: بعد از بازی با الهلال دیدم یک جوی از سوی برخی هواداران استقلال راه افتاد که یک لحظه شک کردم که نکند اینها خودشان الهلال را برده‌اند.

به گزارش رصد ورزشیستاره پرسپولیس بعد از شکست پرسپولیس در مقابل الهلال به هواداران استقلال واکنش نشان داد. شیث رضایی ستاره پرسپولیس بود که سابقه بازی در این تیم را دارد. ستاره پرسپولیس در فضای مجازی واکنش نشان داد. ستاره پرسپولیس گفت: پیام من را به هواداران استقلال برسانید؛ فکر کردم شما الهلال را بُرده اید.

شیث رضایی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الهلال و شکست در این دیدار، حرف‌هایی برای گفتن دارد. های‌لایت صحبت های شیث را در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس در این دیدار به هیچ وجه خوب بازی نکرد و نمی‌توانیم تعارف داشته باشیم و باید بپذیریم واقعاً بد بودیم. این بد بودن که می‌گویم مختص یک بازیکن و یک نقطه از زمین نیست و کل تیم بد بود. الهلال به خوبی توپ را در زمین به گردش در می‌آورد و بازی خود را کاملاً به تیم ما دیکته کرد.

تیم‌های مطرح قاره آسیا هرساله در حال پیشرفت هستند و با هزینه‌های بالا بازیکنان بزرگ و گران قیمت به خدمت می‌گیرند ولی از این طرف ما حتی بازیکنان خودمان را نمی‌توانیم حفظ کنیم. این تفاوت‌ها بالاخره یک جا خودش را نشان می‌دهد.

هیچ دلیلی برای نا امیدی وجود ندارد. پرسپولیس قبلاً هم از این شکست ها خورده ولی هربار بلند شده و جبران کرده است. تیم خوبی جمع شده و مطمئن باشید و این قول را می‌دهم که پرسپولیس امسال هم قهرمان است و دبل هتریک قهرمانی را قطعی بدانید و شکی در این موضوع ندارم.

من هیچ وقت کری نمی‌خوانم و فقط واقعیت‌ها را بیان می‌کنم و اصلا کری خوانی نکردم. بعد از بازی با الهلال دیدم یک جوی از سوی برخی هواداران استقلال راه افتاد که یک لحظه شک کردم که نکند اینها خودشان الهلال را برده‌اند که اینقدر با اعتماد به نفس حرف می‌زنند و از ما ایراد می‌گیرند؟ تیم خودشان باخته است بعد به باخت تیم ما گیر می‌دهند؟ این را از قول من به هواداران استقلال بگویید که متأسفیم این بار نتوانستیم انتقام شما را بگیریم. این کاری است که بارها انجام داده بودیم ولی این بار متاسفانه نشد.

درست است که اولویت با تیم ملی است ولی وقتی یک بازی مهم این چنینی در پیش است که آن هم حکم بازی ملی را دارد چه اشکالی دارد بازیکنی که قرار نیست در ترکیب اصلی برای تیم ملی بازی کند در اختیار تیم باشگاهی باشد؟ اگر ترابی و سرلک تمرین بیشتری با پرسپولیس داشتند شاید شرایط بهتری رقم می‌خورد. به هر حال امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

حرف‌های کاپیتان الهلال بدتر از سه گلی بود که پرسپولیس خورد

بعد از باخت  سه بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال سلمان فرج کاپیتان الهلال گفت: ما خیلی راحت پرسپولیس را شکست دادیم.

ستاره پرسپولیس

حرف‌های تلخ کاپیتان الهلال به مراتب بدتر از سه گلی بود که پرسپولیس دریافت کرد.

سلمان فرج کاپیتان الهلال بعد از این بازی گفت: «ما هیچ مشکل خاصی برای بردن پرسپولیس نداشتیم و خیلی راحت این تیم را شکست دادیم و به مرحله نیمه نهایی رسیدیم.»

این در حالی است که قبل از بازی تصور می‌شد پرسپولیس جانانه مبارزه می‌کند و حتی در صورت شکست پا به پای الهلال می‌جنگد. باید گفت حرف‌های کاپیتان الهلال به مراتب تلخ‌تر از باخت سنگین و سه‌گله پرسپولیس به نماینده عربستان بود.

شاگردان گل‌محمدی که در شرایط مسابقه قرار نداشتند و خیلی سنگین به نظر می‌رسیدند، راحت‌تر از حد تصور همه کارشناسان در همان نیمه اول بازی را به الهلال واگذار کردند و در نیمه دوم دو گل دیگر خوردند تا در دقایق پایانی مسابقه ایرانی‌ها بیشتر از میزبان در انتظار شنیدن سوت داور ژاپنی باشند.

الهلال عربستان برای پنجمین بار در تاریخ خود پرسپولیس را شکست داد.

پیرو شکست سنگین تیم پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، طرفداران تیم سرخپوش تهرانی با اشاره به شرایط سخت بازی این تیم در خاک عربستان مقابل تماشاگران تیم الهلال، باخت ۰-۲ استقلال به این تیم در دُبی را نتیجه‌ای بدتر از نتیجه تیم خودشان تلقی کرده اند. مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرورزشی درباره وضعیت این روزهای استقلال، بازی با تیم هوادار و کری خوانی پرسپولیسی‌ها حرف زد:

ستاره پرسپولیس

وضعیت استقلال برای شروع لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

همیشه اولین مسابقات برای تیم‌ها مشکل است. به هرحال نفرات جدید به تیم آمده اند. تعدادی جوان هستند و این تازه واردها و جوان‌ها هنوز به هماهنگی لازم با سایر نفرات دست پیدا نکرده اند. زمان می‌برد که این بازیکنان با هم هماهنگ شوند. ولی استقلال نباید به این مسائل توجه کند و باید از همان هفته اول به جمع آوری امتیازات مشغول شود.

اما برخی معتقدند کادر فنی استقلال در هفته‌های اول باید ببیند تیمش در چه وضعیتی است؟

استقلال تیمی نیست که بخواهد در هفته‌های اول عیار خودش را بسنجد. استقلال باید در همه بازی‌ها برای برد به میدان برود. ما در فصول گذشته لطمه امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را زیاد خورده‌ایم.

استقلال در یارگیری چطور عمل کرد؟

تیم نسبت به نفراتی که از دست داد اصلا خوب یار نگرفت. بازیکنانی مثل قایدی، نادری و ریگی از این تیم رفتند ولی ما حتی بازیکنانی همسطح آنها هم نگرفتیم. انشالله که جدیدها جا بیافتند. به یاد داریم امثال مسعود ریگی هم وقتی به این تیم آمدند چیزی نبودند ولی رفته رفته در استقلال صیقل ‌خوردند و برای خودشان اسم و رسمی‌دست و پا کردند.

ولی ریگی به خاطر پول از این تیم رفت؟

کار درستی انجام نداد. می‌شد با ۲ میلیارد یا ۳ میلیارد بالا و پایین بماند. اگر الان صلابت امروزی اش را دارد آن را از استقلال به دست آورده و باید می‌ماند و دینش را به این تیم ادا می‌کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qzx6