یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/20 03:54
یحیی گل محمدی
کد خبر: 16681

نارضایتی سرمربی پرسپولیس از تیم ملی

یحیی گل‌محمدی اعلام کرد خیلی راحت اجازه دادید مربیانمان به اردوی تیم ملی بروند!

به گزارش رصد ورزشی: چند ماه پس از اجرای این طرح عجیب که کریم باقری همزمان در پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته باشد، حالا یحیی گل‌محمدی به انتقاد از این ماجرا پرداخته است.

سرمربی تیم پرسپولیس انتقاد خود را به شکلی کنایه آمیز متوجه مدیران باشگاه پرسپولیس کرده و البته بدون اسم بردن از آنها گفته که «خیلی راحت اجازه دادیم» تا این اتفاق رخ دهد؛ اشاره او به حضور دو عضو کادرفنی اش در اردوی تیم ملی است.

این طرح، از زمان محمدحسن انصاری‌فرد و ریاست قبلی فدراسیون فوتبال استارت خورد و پرسپولیس با حضور موقت کریم باقری در تیم ملی موافقت کرد اما باتوجه به شیوع کرونا و تعویق بازیهای ملی، مسکوت ماند تا اینکه دوباره در دوره مهدی رسول پناه زمزمه‌های آن به گوش رسید و سرانجام جعفر سمیعی و شهاب الدین عزیزی خادم برای اجرای آن به توافق رسیدند تا کریم باقری در خرداد ماه همراه تیم ملی باشد.

همراهی آقا کریم با نتایج درخشان شاگردان اسکوچیچ همراه شد تا سرمربی کروات در تیم ملی بماند و خواستار ادامه حضور کریم باقری نیز بشود اما این بار درخواست او دو برابری شد و مهرداد خانبان آنالیزور سابق کارلوس کی‌روش و عضو کنونی کادرفنی پرسپولیس هم به اردوی تیم ملی رفت؛ آنهم در شرایطی که پرسپولیس تمرینات پیش فصل برای بازی مقابل استقلال تاجیکستان را پشت سر می‌گذاشت.

نکته جالب اینکه همزمان با فیفادی و جدایی مربی و آنالیزور پرسپولیس، یکی دیگر از دستیاران یحیی برای اطلاع از وضعیت تاجیکستان راهی دوشنبه شد تا دست سرمربی سرخپوشان حسابی خالی بماند و حالا چند روز پس از پایان بازی ایران و عراق، گل‌محمدی به انتقاد از این وضعیت، درخواستهای فدراسیون و موافقت باشگاه پرسپولیس پرداخته است.

او که نسبت به برگزاری مینی کمپ تیم ملی و حضور بازیکنان پرسپولیس انتقاد داشت، در این خصوص گفت: «بیشترین بازیکن را پرسپولیس به تیم ملی داده، حتی مربی‌هایشان، آقایان باقری و خانبان. من بحث دارم که چرا با مربی که با باشگاهش قرارداد دارد برای تیم ملی قرارداد امضا می‌شود. با این حال در شرایطی که خودمان اوضاع حساسی داریم و احتیاج داشتیم به این مربیان و بازیکنان اما خیلی راحت اجازه دادیم که این اتفاق بیفتد چون در نهایت وقتی تیم ملی موفق باشد افتخار برای باشگاه ماست.»

جملات کنایه آمیز خطاب به مدیریت باشگاه پرسپولیس در حالی از زبان سرمربی پرسپولیس بیرون آمده که با این تفاسیر باید منتظر فیفادی بعدی و حضور دو مربی پرسپولیس در تیم ملی باشیم و اینکه باید دید آیا انتقاد یحیی صورت دیگری نیز به خود خواهد گرفت یا خیر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdqyd