دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/21 02:17
کد خبر: 15902

محرم نویدکیا پرسپولیس را با خاک یکسان کرد

محرم نویدکیا پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت :

به گزارش رصد ورزشی : محرم نویدکیا پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت : فکر می‌کنم از دید من بازی پایاپایی بود. ما خیلی سرحال نبودیم. البته کمی هم طبیعی بود، چون نبرد تیم های اول و دوم جدول بود و فشاری روی بازیکنان و حتی داوران بود. نیمه اول سرحال نبودیم و در نیمه دوم از نطر موقعیت ها عادی بود، اما از نظر درگیری‌های داخل زمین کمی سنگین بود. محرم نویدکیا افزود:

تا وقتی که گل نخورده بودیم بازی خیلی معمولی بود، اما بعد از اینکه گل خوردیم بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های خوبی خلق کردیم. چند صحنه مشکوک هم بود که نمی خواهم درمورد آنها صحبت کنم. کارشناسان گفتند که پنالتی بود. بعد از گلی که خوردیم خوب به بازی برگشتیم. از فضاها به خوبی استفاده کردیم و بازی خوبی انجام دادیم. در نهایت از نظر موقعیتی بازی زیبایی نبود، اما طبیعی است که اینگونه بازی‌ها از نظر دوندگی و درگیری‌های فیزیکی قوی باشد.

محرم نویدکیا درخصوص مشکلاتی که برای حضور اتوبوس تیم سپاهان هنگام حضور در ورزشگاه رخ داد، خاطرنشان کرد:

بارها گفته‌ام و نمی‌دانم چگونه باید این مشکل را حل کرد. امروز ۷۰ دقیقه در راه بودیم. این موضوع برای تیم خیلی سخت است. نمی‌دانم چگونه باید از هواداران خواهش کنم که شرایط را برای ما بهتر کنند. آنها دوست دارند تیم را ببینند و ابراز احساسات کنند که البته حق هم دارند، اما محدودیت‌هایی برای حضور آنها در ورزشگاه وجود دارد. طی کردن مسیر ۲۰ دقیقه‌ای در مدت ۷۰ دقیقه برای ما سخت است. از هواداران خواهش می‌کنم مقابل هتل ابراز احساسات کنند و اجازه دهند اتوبوس زودتر به ورزشگاه برسد.

محرم نویدکیا  سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد درگیری ایجاد شده در تونل و مقابل رختکن در پایان مسابقه گفت:

من در پایان بازی رفتم که با داوران دست بدهم و متوجه نشدم چه شد. طبق شنیده‌هایی که دارم گویا یکی از بازیکنان پرسپولیس درگیری و حاشیه‌ها را ایجاد کرد.

محرم نویدکیا ادامه داد:

می‌خواهم یک نکته را بگویم و شاید خیلی‌ها از این گفته من راضی نباشند، اما چون خودم دیدم و شنیدم برایم عجیب بود که از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان می‌گفتند روی زمین بیفتند. این موضوع از سمت نیمکت تیم با قدمت پرسپولیس و برای کسب یک امتیاز خیلی برایم عجیب بود. برای ما که ادعا می کنیم در آسیا بهترین هستیم فاجعه محسوب می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q7vv