پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/29 04:27
کد خبر: 1634

بودجه قرمز‌ها برای جانشین جونیور؛ یک میلیون دلار

پرسپولیسی‌ها این روزها در به در دنبال یک مهاجم خارجی با کیفیت می‌گردند و بیش از یک ماه است که تجسس خود را برای پیدا کردن این بازیکن آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها این روزها در به در دنبال یک مهاجم خارجی با کیفیت می‌گردند و بیش از یک ماه است که تجسس خود را برای پیدا کردن این بازیکن آغاز کرده‌اند. این‌طور که از باشگاه خبر می‌رسد پرسپولیسی‌ها فیلم بازی بیش از 20 بازیکن با ملیت‌های مختلف را تحت بررسی قرار داده‌اند که ماحصل آن انتخاب چهار بازیکن از میان آنها بود. انصاری‌فرد چند روز قبل فیلم بازی بازیکنان منتخب را به کالدرون رساند تا او بعد از بررسی نفرات مذکور تصمیم نهایی را درخصوص مهاجم پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بگیرد.

حذف 2 گزینه توسط کالدرون

با اینکه باشگاه پرسپولیس خیلی تلاش کرد تا با کیفیت‌ترین و در عین حال بهترین بازیکن از لحاظ شرایط انتقال را به کالدرون معرفی کند اما از تیم خبر می‌رسد که کالدرون به صورت رسمی دو بازیکن معرفی شده را رد کرده و از سوی دیگر به باشگاه اعلام کرده که دو بازیکن دیگر هم چنگی به دل نمی‌زنند. ظاهرا این مربی دو بازیکن دیگر را زیر سر دارد و قصد دارد آنها را برای بررسی شرایط به باشگاه معرفی کند. با این تفاسیر به احتمال زیاد پروژه جذب بازیکن خارجی از سوی پرسپولیسی‌ها خیلی زود به نتیجه نخواهد رسید.

بودجه یک میلیون دلاری

مصاحبه‌های کالدرون درخصوص بازیکن خارجی و اینکه پرسپولیس از این موهبت استفاده نمی‌کند هم خلق بازیکنانی مثل رسن و رادو را تنگ کرده و هم باشگاه را کلافه کرده است. به همین دلیل باشگاه قصد دارد با جذب یک بازیکن با کیفیت، دیگر بهانه‌ای برای سرمربی خود باقی نگذارد ودر واقع اتفاقات آینده لیگ را متوجه کالدرون کند. بر همین اساس محمدحسن انصاری‌فرد تصمیم گرفته بودجه خود را برای جذب مهاجم بالا ببرد و بازیکنی را به ایران بیاورد که تقریبا هم قیمت مهاجمان موفق لیگ مثل شیخ دیاباته و کی‌روش استنلی باشد.

شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها برای بازیکن جدید خود حاضرند مبلغی بالغ بر 600 تا 700 هزار دلار برای یک فصل پرداخت کنند. از سوی دیگر با توجه به اینکه این بازیکن در نیم‌فصل به پرسپولیسی‌ها اضافه می‌شود، باشگاه در نظر دارد با این بازیکن قراردادی به مدت یک فصل‌ونیم منعقد کند و برای این مدت مبلغی حدود یک میلیون دلار در نظر گرفته است.

توافق احتمالی با جونیور

این مبلغ در حالی تعیین شده که پرسپولیسی‌ها هنوز با مشکل بزرگی به نام جونیور براندائو مواجه هستند. بازیکنی که قرارداد 500 هزار دلاری با سرخ‌ها بست و تاکنون حدود 150 هزار دلار دریافت کرده است. البته پرسپولیسی‌ها مذاکرات خود را برای فسخ قرارداد این بازیکن با مدیر برنامه‌هایش آغاز کرده‌اند که هنوز این جلسات به نتیجه نرسیده است. پرسپولیس برای فسخ قرارداد براندائو پیشنهاد داده‌اند که مبلغ 50 هزار دلار دیگر بپردازند اما در آن سمت، مدیر برنامه‌های براندائو طلب 100 هزار دلار کرده است و به نظر می‌رسد این مشکل به‌زودی برای سرخ‌ها قابل حل خواهد بود.

احتمال کم جذب هافبک خارجی

درخصوص بازیکن هافبک پشت مهاجم هم که کالدرون از باشگاه درخواست کرده، گفته می‌شود انصاری‌فرد به سرمربی تیمش اعلام کرده اگر مهاجم مورد نظر با مبلغ پایینی جذب شود باشگاه می‌تواند یک هافبک هم جذب کند در غیراین‌صورت پرداخت مبلغ یک بازیکن خارجی دیگر در توان باشگاه نیست و با این تفاسیر شاید در نقل و انتقالات زمستانی تنها شاهد جذب یک بازیکن خارجی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jebe2