دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/29 03:21
کد خبر: 1629

وضعیت مبهم چند بازیکن پرسپولیس

با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی، شایعات زیادی در رابطه با فعالیت پرسپولیس در این محدوده زمانی شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از آی اسپورت: با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی، شایعات زیادی در رابطه با فعالیت پرسپولیس در این محدوده زمانی شنیده می‌شود. جدایی احتمالی جونیور براندائو و جذب یک مهاجم خارجی جدید، مباحث مطرح شده در رابطه با جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند و بشار رسن و احتمال جذب یک هافبک جدید طی روزهای اخیر نقل محافل بوده با این حال بعید است فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان امسال محدود به همین جابه‌جایی‌ها باشد.

در لیست پرسپولیس بازیکنان جوانی چون آدام همتی، محمداحسان حسینی، سعید حسین‌پور و امیرحسین بیات حضور دارند که در فصل جاری بخت چندانی برای حضور روی نیمکت این تیم نیز نداشته‌اند. محمدامین اسدی دیگر بازیکن جوانی است که چندی پیش با نظر کالدرون از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد. از این جمع، همتی، حسین‌پور، اسدی و حسینی فصل گذشته، به خصوص در نیمه نخست فصل که پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه بود، حتی شانس بازی در ترکیب اصلی این تیم را هم داشتند. بیات نیز در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان دروازه‌بان سوم به ترکیب بازیکنان پرسپولیس اضافه شد و تنها در دو بازی لیگ برتر روی نیمکت ذخیره این تیم نشسته است.

این در حالی است که طی هفته‌های اخیر کالدرون عملکرد چند بازیکن امید و جوانان پرسپولیس را در نظر داشته و در این بخش آریا بزرگر ستاره تیم ملی جوانان نیز به عضویت سرخ‌ها در آمده است. کالدرون پیش از این خواهان حضور تعداد محدود بازیکنان در تمرینات تیم اصلی بوده و به نظر می‌رسد در صورتی که بازیکنان سهمیه امید و جوانان پرسپولیس بتوانند نظر وی را جلب کنند و یا نفرات باکیفیتی در این بخش به عضویت این تیم درآیند سرمربی آرژانتینی پرسپولیس مشکلی با جدایی برخی بازیکنان جوان از این تیم نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axne4